Ideal Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hvordan er det med disse kabelnettene da. Jeg har jo el-vinduer, men ikke el-speil. Hvis jeg vil ha el-speil, er det sånn at jeg må bytte hele kabelnettet til dørene, til kabelnett som er både for el-speil og el-vinduer, eller slenger jeg bare inn noe ekstra for el-speilene? Har ikke noe peiling på dette her, så hadde vært fint om noen andre hadde noe å tilføre :) (Forøvrig har jeg dørtrekk med brytere for el-speil, skinn-dørtrekk som fulgte med når jeg kjøpte interiøret..) Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Da jeg hadde av Dørsidene mine i sommer la jeg merke til at var teipet fast en ubrukt kontakt inni døra, denne er da hos meg sikkert til el. vindu. Siden jeg har El.speil. Ergo: Det bør da ligge en ekstra kontakt til el. speil hos deg også. Tror Vag laget et ledningsnett som dem brukte i alle Golfene. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg