Nalletiger Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 2,0 16v motor m.chip+ alt du trenger for å sette den i ascona/manta b. motorfester, ombygd varmeapp.,girkasse 2.0 omega, mellomaks, greenrør, 2.2i bremser, Hvordan høres dette ut?hva tror dere dette er verdt, tenkte å ringe en dag og høre hva han skal ha for dette... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 ja Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Denne var solgt, så er derfor ikke lenger interresant Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Surt..hva gikk det for da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Han nevnte ikke noe om hva han hadde tatt for det, men kanskje like greit, ellers hadde det sikkert irritert meg bare om den gikk billig... Hva med en 2.2i som er overhalt på Opel for 15.000 km siden?får den for 3000 med en getrag 240 kasse... Dette er vel ikke ille? og det kunne kanskje prutes litt... Det sitter kvasskam og plana topp på den.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Visst du klare å få den for 3000 eller mindre så er det et godt kjøp mener jeg! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 svindlet kaller jeg det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hvem av oss blir svindlet mener du? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Tja viss han foreksempel får den for 2500 med girkasse som er verdt 500-1000 kr, d vil si 1500 til 2000 for en motor som er nylig overhalt og har ny kvass kam som sikkert koster like mye som hele greia? er ikke det ok da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 HVIS den er nyoverhalt, HVIS den har ny kvas kam, HVIS den har gått pen etter overhaling. altså jeg kan overhale en motor i kveld jeg og ha den ferdig med rådebank på mandag og selge den på tirsdag som nyoverhala med ny kvass kam. hvis planen var en 16v, så blir vel 2.2i litt "lite". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 jeg har forresten sr-instrumenter nalletiger, men jeg må ikke selge, men visst du er interissert kan du bare komme med et bud. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hvor mye tenkte du på da? vil ha sånne.. plana var 16v, men den jeg fant var solgt, skal heller klare meg med noe mindre og ha c20let etterhvert, men da skal jeg finne et litt bedre eksemplar... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by Nalletiger Hvor mye tenkte du på da? vil ha sånne.. bud:cool: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Skal prøve å finne ut hva jeg kan gi når lønna kjem.. Den Asconaen du hadde bilde av, Oransje med MLK på sida bak og sånn, vet du hva slags kit+bredding den har? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 den jeger-maister bilen? den er tysk så breddinga er sikkert hjemmelaga greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg