mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Ultimate Dorifto Race Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Den filmen er jo bare heelt sjef lol :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Den var jo bare helt sjuk... nesten usærriøse de gutta da Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: De japaneserene er faen ikke sanne. Råeste motorsporten NOEN SINNE ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Haha, jeg MÅ finne fler. Dessuten digger jeg japse kommentator'ne :D Men jeg må si jeg savna litt "DITCH-DRIFTING TECHNIQUE VERSION 2!" lol lol lol Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 INNIHAIJTA INNIHAIJTA!!! Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 DRIT feet film!!! Menneh.. hva konkurerer de om?? Damene? :D Det går jo liksom ikke fortest i svingene å ligg såå bredt da?!? Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 konge da! tror jeg må finne ut av hva idial innstillinga på rx7 er...prøve til sommer'n...haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by hfracing INNIHAIJTA INNIHAIJTA!!! lol lol lol Originally posted by ola DRIT feet film!!! Menneh.. hva konkurerer de om?? Damene? :D Det går jo liksom ikke fortest i svingene å ligg såå bredt da?!? Nuddelfight ? :D Originally posted by Håkon A konge da! tror jeg må finne ut av hva idial innstillinga på rx7 er...prøve til sommer'n...haha Pass deg så du ikke prater på deg noe :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 sånt er bare utrolig stilig... Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Originally posted by ola DRIT feet film!!! Menneh.. hva konkurerer de om?? Damene? :D Det går jo liksom ikke fortest i svingene å ligg såå bredt da?!? Stil poeng :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Nå skjønner jeg hvorfor NA-Supraen til QS ser ut slik som den gjorde.De ligger jo helt tett i tett og spinner sidelengs,skal ikke mye til for å dulte litt der nei.Flirer like mye hver gang av japse-kommentatorer!!!!!!! De er jo helt ville alle som en,skulle de tro de fikk orgasme i hvert øyeblikk :D :D :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Originally posted by Håkon A konge da! tror jeg må finne ut av hva idial innstillinga på rx7 er...prøve til sommer'n...haha Kan jeg få prøve.. Pretty please..?!? Fikk jo lufta den du sikla på utenfor stasjonen i sommer... Og det var jo 300+ hk i den. Ikke noe problem å få ut hekken litt...;) Joda.. Dette blir bra!! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 Så får du kanskje.. kanskje låne Polo'n når den er ferdig?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2002 dette ser jo helt sykt ut.. ufattlig nærme de er hverandre til tider.. noen kollisjoner må da skje når man kjører sånn som det der.. herrigud... tror jeg skal slite hardt med å få til det der med golfen :op Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg