mazdafun Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Hei. Litt offtopic her, men det øser ikke over med poster her på M3 forumet. Kjøpte en selv i USA. Fungerer helt greit. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Jeg liker Turbo modellen bedre, det går fortere:rolleyes: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Jeg liker Turbo modellen bedre, det går fortere:rolleyes: Hei. Denne er det en vibrator med ett lite batteri inni. Hva med å introdsere den som lady-shaver. Jeg ser for meg reklamen. Samme som Herbal-shampo(Stønn-skrik), og så teksten : M3 ladyshaver - Brukes i begge ender. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by mazdafun Brukes i begge ender. mvh iiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuuu..... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hahaha.................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 10, 2004 Rapporter Share Skrevet November 10, 2004 Originally posted by mazdafun Hei. Denne er det en vibrator med ett lite batteri inni. Hva med å introdsere den som lady-shaver. Jeg ser for meg reklamen. Samme som Herbal-shampo(Stønn-skrik), og så teksten : M3 ladyshaver - Brukes i begge ender. mvh :roll::roll::roll::roll::roll: Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg