Gjest Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 er det bare meg eller er det snart billigere å betaler parkeringbot enn å betale parkering for en dag i oslo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Du er ikke langt fra sannheten enkelte steder hvertfall....... well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Mats`ern er det bare meg eller er det snart billigere å betaler parkeringbot enn å betale parkering for en dag i oslo? med ca 10-20 kr timen for parkering ög 500 i kontollavgift...nei kan du ikke hoste opp de skarve kronene kjør kollektivt davel...:rolleyes: eller fiks gratis parkering slik som meg:D :D :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Parker ulovlig! Det er ikke alltid du får bot, så hvis du f.eks. på fem dager får to bøter har du vel enda betalt mindre enn å parkere lovlig? Bare en liten tanke jeg hadde... *fundere* Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by famir Parker ulovlig! Det er ikke alltid du får bot, så hvis du f.eks. på fem dager får to bøter har du vel enda betalt mindre enn å parkere lovlig? Bare en liten tanke jeg hadde... *fundere* Står du ulovlig fem dager på rad, kan du risikere å få 10 bøter fordi det er drittunger som stikker av med bota/kaster den... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Står du ulovlig i Oslo 5 dager på rad, er ikke bilen din der lengre når du skal hente den! Trafikketaten har egen inntauingstomt..... Så så enkelt er det! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 først kjører du litt rundt å finneren bil som har fått bot! så tar du med deg bota å parkerer på et uloverlig sted. legger bota på ruta di, å gjør det du skal. :D sånn gjør i hvertfall jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Håkon A først kjører du litt rundt å finneren bil som har fått bot! så tar du med deg bota å parkerer på et uloverlig sted. legger bota på ruta di, å gjør det du skal. :D sånn gjør i hvertfall jeg det. TRIKS.. Men, hva om dem sjekker Reg Nr? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Kanskje et triks noen steder, men noen vakter sjekker bøter på pusseren før de evt. gir deg en til....Hvis det er en gammel bot f.eks eller fra annen bil.... Uansett, kjipt for han som du tar bota ifra, han får jo purring på kr 250,- siden han aldri så noen bot.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 speaking of parkeringsbøter... jeg har ett ark her hvor det står *giro utbetaling* :cool: fra fredrikstad kommune.. ;) akkurat som å låne bort 750,- :D (ja jeg klaga og fikk tilbake spenna mine :D ) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 Kult da!! Fortell hva som skjedde? :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg