Wheelman Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Forbanna idioter..!! Dette hjelper ikke akkurat på det intrykket en del trangsynte (Les: f.eks vår kjære samferdselsminister) har på ungdom og bilkjøring... Journalisten hadde likevel klart å holde seg noenlunde på jorda, noe som er litt ulikt VG.. Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 "Villmannskjøring" hører jeg på radioen. Trenger man nå egentlig å være en villmann for å kjøre i 175km/t på motorveien grytidlig om morgenen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Jens "Villmannskjøring" hører jeg på radioen. Trenger man nå egentlig å være en villmann for å kjøre i 175km/t på motorveien grytidlig om morgenen... Nei man trenger ikke det, men hvis du er dopa og har drekki er det ikke bare villmannskjøring...det er fullstendig idioti. De folka må være fullstendig blokkert i hue.... Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by Turbo SlayeR Nei man trenger ikke det, men hvis du er dopa og har drekki er det ikke bare villmannskjøring...det er fullstendig idioti. De folka må være fullstendig blokkert i hue.... Kunne ikke vært mer enig..!! Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 folk som kjører i narkorus/promille skulle vært låst inne for evig å alltid.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by dalheim folk som kjører i narkorus/promille skulle vært låst inne for evig å alltid.. Vel.. er ikke alltid man klarer å kontrollere hva man gjør i fylla.. broren min fyllekjørte, men jeg vil ikke at han skal bli værende i fengsel i all evighet.. tror nok at 21 dager lærte han noe.. hva med å bli fratatt lappen i 10 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 overdrev litt når jeg sa at de skulle vært låst inne for evig å alltid.. men mener at det skulle vært litt strengere straffer en det er nå.. spseielt hvis de blir tatt flere ganger.. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 shit! en ting jeg reagerte på er strekningen lysaker til det vannet.. det må vel ta mer enn 5 min, selv i den farten. det er jo nesten på liertoppen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Syrre shit! en ting jeg reagerte på er strekningen lysaker til det vannet.. det må vel ta mer enn 5 min, selv i den farten. det er jo nesten på liertoppen.. da har dem kjørt fortere enn 175 km/t ;)... dessuten de skriver 80-90 sone.... rett etter asker og mot lier og det vannet blir det 100 sone ;)... sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by AXi0N da har dem kjørt fortere enn 175 km/t ;)... dessuten de skriver 80-90 sone.... rett etter asker og mot lier og det vannet blir det 100 sone ;)... sweet jepp, stemmer nok det. drammen til oslo kan gå på 12-13 min. men da er man ikke noe særlig under 200.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg