OleC Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Lurte på om noe var intressert i å være med på litt slædding og morro. med noe stunting innimellom i morgen kveld. Snakket litt med Silverboy +++ men trenger bakhjulstrekkere og firehjulstrekkere + pluss noen skikkelig gærne gutter på rattkjelke e.l. Jeg melder meg som kamera mann(trenger noen fler da)... resultatet skal bli en fet film om skal ut på nett. men trenger som sagt skuespillere!!!! Håper noen blir med!!! Sted og tid kommer vi tilbake til.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_Dumm Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 hva kan jeg stå til tjeneste med. bare send sms når du dere er ute. men for guds skyld ikke si hvor her da mann ;) jeg får med meg noen backwheeldrivaz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Da har vi en RS2 med... noen fler... dette skal bli gøy Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Om fyllesyken har gitt seg kan jeg stille som kjelkepilot :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 stiller no`n med kjelke så er jeg pilot... :cool: Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Desember 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Det kan se ut som gutta fr astupid boys production stiller... Men en Volvo 360 og muligens en cosworth som drar i begge ender og har 440 hk... sånt er kult Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Kommer vel vis man ikke er for full... Kunne vi ikke varmet litt opp i dag dah???:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by Mr.X Kommer vel vis man ikke er for full... Kunne vi ikke varmet litt opp i dag dah???:D :D :D enig med deg... Kan vi ikke more oss litt i dag a?? Hele gjengen skal vel drekke i morgen!!! Brei sladd + alkohol= FY!!!! så hva skjer?? Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Originally posted by elvis enig med deg... Kan vi ikke more oss litt i dag a?? Hele gjengen skal vel drekke i morgen!!! Brei sladd + alkohol= FY!!!! så hva skjer?? Send meg en pm. så kan vi ta det der... Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Var å sjekka forholdet for en liten stund siden, glattis noen steder, perfekt sladdeføre fleste steder :) Ingen grunn til ikke å stille imorra. Foresten, de hadde noen sånne oppblåsebare akebrett på Nille for en stund siden, koster 50 og 70kr/stk, de funker rimelig bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Kommer vel muligens i pappas saab for å være vitne, eller kanskje i en Sierra IS for å leke.. :D Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by Insolved Kommer vel muligens i pappas saab for å være vitne, eller kanskje i en Sierra IS for å leke.. :D Ta med deg IS'n Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Skal prøve gitt, vis ikke det blir pils i dag.. Får se det ann litt :P Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Blir nok pils på mæ i dag, men kommer kansje men skjoffis, vis et ikke er så sent.. Ingen som har et klokke slett som man skal møtes??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Hva med å møtes ved 21 tiden bak vinterbro senteret?? Så tar vi med oss klær som tåler litt snø, så vi kan base litt :D :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg