Gå til innhold

Uenige moderatorer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hmmm... når det var crazytuning som ble kritisert mener jeg å huske at hele posten ble slettet....

Q har fått fram poenget sitt og fått mange svar på hva folk mener han bør gjøre.Det at han fremlegger en slik post som er "diffus" framfor å framlegge fakta sier mer synes nå jeg...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

hmmm... når det var crazytuning som ble kritisert mener jeg å huske at hele posten ble slettet....

Q har fått fram poenget sitt og fått mange svar på hva folk mener han bør gjøre.Det at han fremlegger en slik post som er "diffus" framfor å framlegge fakta sier mer synes nå jeg...

 

Vel den ble foradret av Loppa så det er ikke sikkert den var så 'diffus'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Vel den ble foradret av Loppa så det er ikke sikkert den var så 'diffus'

 

Loppa har kun fjernet navnet på den "useriøse motorbyggeren"....

synes det er litt lavmål å "henge" ut en såkalt "useriøs motorbygger" på et så tynt grunnlag....og at moderatorene tillater det sier sitt

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Loppa har kun fjernet navnet på den "useriøse motorbyggeren"....

synes det er litt lavmål å "henge" ut en såkalt "useriøs motorbygger" på et så tynt grunnlag....og at moderatorene tillater det sier sitt

 

nesten 100.000kr er ikke tynt grunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

hmmm... når det var crazytuning som ble kritisert mener jeg å huske at hele posten ble slettet....

Q har fått fram poenget sitt og fått mange svar på hva folk mener han bør gjøre.Det at han fremlegger en slik post som er "diffus" framfor å framlegge fakta sier mer synes nå jeg...

 

Til pkt 1. Den tråden om CT var jo basert på helt uffattelig-håpløst-elendig grunnlag. Og dreide seg mer om useriøst furting. Der furtet thread starter på responstid på mer enn 1,5 dager på mail... det har ingenting her å gjøre. og kan ike sammenlignes med denne tråden.

 

Til pkt 2

 

Q bør bør forklare dette nærmere og bedre hvis almuen skal få vite navnet hvertfall.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Vel den ble foradret av Loppa så det er ikke sikkert den var så 'diffus'

 

 

Har bare erstattet enkelte "hint" med XXX jeg. Threadstarter hadde ikke skrevet navnet på firmaet. det bør være opp til ham om han vil offentliggjøre det. De som ikke er involvert i selve saken bør holde navnet unna til thread-starter evt velger å gjøre det.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

nesten 100.000kr er ikke tynt grunnlag

 

Du har fortsatt kun hørt 1 side av saken....

det er tynt grunnlag spør du meg....men mulig det holder for deg

:rolleyes:

Dessuten spurte han om hva folk ville gjort.... nesten ingen klarte å svare på det de var mer opptatt av å finne ut hvem motorbyggeren er og "henge" ut vedkommende...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Til pkt 1. Den tråden om CT var jo basert på helt uffattelig-håpløst-elendig grunnlag. Og dreide seg mer om useriøst furting. Der furtet thread starter på responstid på mer enn 1,5 dager på mail... det har ingenting her å gjøre. og kan ike sammenlignes med denne tråden.

 

det har ikke noe og gjøre i denne tråden men når du sier sånne ting kan jeg ikke holde kjeft. den tråden til Kjetil rettet seg hovedsaklig mot det systemet som ble brukt, ikke selve firmaet... jeg synes det blir helt feil å slette alle tråder som moderatorer/CT eiere føler er litt ubehagelige. hvorfor ikke fortsette diskusjonen i den opprinnelige tråden da? det burde jo ikke vert noe problem... måtte bare nevne det ;)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Du har fortsatt kun hørt 1 side av saken....

det er tynt grunnlag spør du meg....men mulig det holder for deg

:rolleyes:

 

Det er for dårlig forklart til å henge ut noen synes jeg ja. Men så lenge navnet ikke nevnes er det kun de som allerede kjenner saken som vet hvem det er snakk om. Resten kan bidra med råd fremfor og diskutere skyldsspørsmålet.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

det har ikke noe og gjøre i denne tråden men når du sier sånne ting kan jeg ikke holde kjeft. den tråden til Kjetil rettet seg hovedsaklig mot det systemet som ble brukt, ikke selve firmaet... jeg synes det blir helt feil å slette alle tråder som moderatorer/CT eiere føler er litt ubehagelige. hvorfor ikke fortsette diskusjonen i den opprinnelige tråden da? det burde jo ikke vert noe problem... måtte bare nevne det ;)

 

Og da bare svarer jeg :)

 

Om han mente det er han elendig til og formulere det ! Og han kan skylde seg selv, det var nemlig kun han som forstod det slik. ;)

 

Men denne saken er ferdig ja.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Og da bare svarer jeg :)

 

Om han mente det er han elendig til og formulere det ! Og han kan skylde seg selv, det var nemlig kun han som forstod det slik. ;)

 

 

jeg forstod det jeg.. hvorfor gjorde ikke resten av dere det? fordi med en gang det kommer noe som ikke er veldig positivt for CT så blir det sensurert med en gang? jeg kan være enig i at det var dårlig formulert men det i seg selv gir ingen grunn til å slette tråden. og den tråden som startet etter at dere hadde slettet den opprinnelige tråden ble slettet uten grunn. hvorfor det egentlig? synes at moderatorer kunne lagt igjen en beskjed om av hvem og hvorfor tråder blir slettet.

 

 

Sigurd

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår