DaAahL Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 halla balla ! :D jeg sitter her å har så sabla lyst på styling kit til min Sunny 1987 mod.. jeg lurer p åom dere vet om plasser jeg kan få kjøpt sånt ? det er en Hatchback/coupè :D om dere kunne tipsa meg så blir jeg glad ;) Siter -::-01 Audi A3 1.8TS-::- -::-97 Audi A4 1.8 -::- [x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt) [x] 92 Opel Astra F [x] (solgt) [x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Først må du bestemme deg om det er en hatchback eller en coupe. :) Det er to forskjellige modeller. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaAahL Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 hmm..du vet de sunny'ene som ikke er sånn sedan.. vet ikke helt hva det heter om det er coupè eller hatchback :P er sånn liten bil :P sånn som denne BAre at dette er en GTI 1.6 twincam .. å jeg har en 1.3 lx :P Siter -::-01 Audi A3 1.8TS-::- -::-97 Audi A4 1.8 -::- [x] 96 BMW 316 I[x] (Solgt) [x] 92 Opel Astra F [x] (solgt) [x] 87 Nissan Sunny [x](Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Det greieste du kan gjøre er å ringe rundt til bilhuggere og spørre om de har skjørtesett til bilen liggende. Da kommer utseendet seg rimelig bra ;) Kan jo også lete litt på NBF Bildeler Dette er bilen til Jap_Power her på forumet, med skjørtesett: Jeg synes ihvertfall at denne bilen ser temmelig bra ut. Ellers så funker det jo fint med soting av ruter og baklys, senking og noen fete felger. Blir bra bil da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by DaAahL hmm..du vet de sunny'ene som ikke er sånn sedan.. vet ikke helt hva det heter om det er coupè eller hatchback :P er sånn liten bil :P Du har en hatchback. Jeg har skrevet noe om dette før. Les "Nissan sunny Gti 1.6 87" tråden under Sunny avdelingen på forumet her. Ellers, hør på rådene fra SunnyGTi2.0. :) Senking, feite felger..... Jeg har en 1.6 motor fra en Sunny SLX liggende om det skulle være interessant. Den har 84 hk mot dine 59. Har gått 167.000 km. Lett å bytte, trenger ikke modifisere noe. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg