Gå til innhold

Trimkam til 1.8 90 HK

Ranger emnet


KaldBlod

Anbefalte innlegg

Justering er vel greit nok. Justere fortenning trenger du lampe til.

bensin er bare ca - er ikke noe fasit svar på dette uten å ha den på ruller - å det blir i drøyeste laget :op

 

Slitasjen vil vel øke litt pga økt belasting ( les:skam kjøring :rolleyes: )

 

Skift aldri kam uten å skifte løftere

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er det dårlig plass,skulle du mikka deg ei rekke med MC-forgassere...de er 5-6 cm kortere enn Weber'ene. Dessuten har de bedre fløde,så du kan klare deg med ei rekke 34 eller 36mmm gassere..som fåes billig hos MC-huggere,fordi folk ditcher dem og putter på 38 eller 40mm på sportssykler...ergo lite ettertrakta Sånt gir godt prutningsmonn.."

 

Sitat Tuboed1

 

Mao så kan du nok skaffe en mc gasser billigere enn dobbel weber og samtidig hente litt power..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfrider

Hva er prisen for en dobbel webber 40mm? Får en tak i dette brukt?

 

Jeg fikk tak i mine til 5000 brukt.. Det var inkludert filtere og innsug og gassreglage.... De var lite slitt og fungerer perfekt...

kan vel få kjøpt de nye også men da må du nok opp i det dobbelte i pris... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Trodde først at det ikke var klaring på min heller - at jeg måtte modde litt som gjort på bildet over.

 

Men fikk et ark imellom - og da er det jo klaring - har nå ivertfall gått 10000km fint nå

 

Havarerte kammen din bare p.g.a. for mye løft? Hvilken bil og motor er dette? Du har ikke stilt registeret en tann feil eller noe sånt?

 

Hydr.kam i mek topp???

 

Nyskjerrig...;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår