Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Stemmer.. :(

Ikke fryktelig mye justeringsmuligheter da..

Det må da være mulig å justere? Sjekk innom vortex (Eller få kaldblod til å gjøre det for deg). Garantert en eller annen luring som har verkstedmanual med guide til hvordan man justerer. ER du heldig scanner han sida for deg også :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

King :)

Trond Wiggo Grøvdahl og Øystein Nedregård og Christian Bigton kommer og ser på den på søndag..Mulig de får til noe.. :)

Her er iallefall et motorrom bilde slik det ser ut nå..Veldig møkkete men.. :

16vt3.sized.jpg

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda :) Har fått kjørt så vidt litt med bilen nå..Ting ser ut til å fungere..Sliter litt med girkassa..finner ikke første-gir, og tredje-gir er litt vond å få i..Kun justeringer ?

Ellers har jeg fått handlet meg ny CO-Pot som skal på..Forhåpentligvis vil den gå en del bedre da..Ny chip skal også inn, da det var en del korrupte paramtere i den gamle som sitter i nå :)

Ellers så skal catch-tank monteres snart..Nå er det ikke mye olje som kommer, men greit å få kjørt det i en catch-tank allikevel..

Må også fikse noen sensorer..Olje-lampa lyser, selv om det er bra olje-trykk på måleren. Vann-temp funker heller ikke :( Så det er en del småtteri som må gjøres.

Ellers så har man polert hele bilen, og tatt en grundig rens innvendig.. :

IMG_3812.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda :) Har fått kjørt så vidt litt med bilen nå..Ting ser ut til å fungere..Sliter litt med girkassa..finner ikke første-gir, og tredje-gir er litt vond å få i..Kun justeringer ?

Ellers har jeg fått handlet meg ny CO-Pot som skal på..Forhåpentligvis vil den gå en del bedre da..Ny chip skal også inn, da det var en del korrupte paramtere i den gamle som sitter i nå :)

Ellers så skal catch-tank monteres snart..Nå er det ikke mye olje som kommer, men greit å få kjørt det i en catch-tank allikevel..

Må også fikse noen sensorer..Olje-lampa lyser, selv om det er bra olje-trykk på måleren. Vann-temp funker heller ikke :( Så det er en del småtteri som må gjøres.

Ellers så har man polert hele bilen, og tatt en grundig rens innvendig.. :

IMG_3812.jpg

Bytta inn Rally-fronten din nå? :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alm Racing : Hehe, ja, klarte ikke helt å like rallyefronten jeg..Alle skal jo ha den nå. Og liker single runde uten grillist veldig godt :)

godt å se bilen har våknet til liv dan.. liker den nye litt med moderate stilen din..

Takk for det :)

Prøver å få "originalt" G60 look da..TT Parabolene har jeg liggende på verkstedet. Prøvde de bare ved å sette de ved siden av bilen..damn, det blir fett! Men får se om jeg gidder å sette de på i det hele tatt den siste mnd jeg skal ha bilen nå..Neste eier ville ha de strøkne, så da er det kjipt hvis det skjer no.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet et stykke på vei med chippen nå, men det blir for lite søvnhmmmmmmmmm

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet et stykke på vei med chippen nå, men det blir for lite søvnhmmmmmmmmm

Hehe :) Det høres meget bra ut..satse på man merker en del forskjell..

Fy så mye bensin bilen får nå..Blir drita av å ta i gang med den :D

Og ny chip sammen med å få på CO-Pot vil vel forhåpentligvis utgjøre en god del :) Men lyden i den nå er helt ubeskrivelig..Skikkelig go'lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alm Racing : Hehe, ja, klarte ikke helt å like rallyefronten jeg..Alle skal jo ha den nå. Og liker single runde uten grillist veldig godt :)

Oki :) Daså Danna, tenker det blir tøft n¨r du får bytta felga dine med TT Parabolene i hvertfall ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider