Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

  • Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Mandel er det din golf?

Hva skulle du hatt for den? (lurer bare på pris)

 

Det er den peneste jeg har sett hittil <3 Kunne du ikke lagd en tråd om bilden din? :D :wave

v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99

x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99

x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "fælt" går golfen din da Danna?

Ca mye effekt bor det i den da?

0-100-160-200 kmt?

Kjørt den på bane enda?

 

Det var alt jeg lurte på nå.. :)

 

Her er iallefall svar på ett av spørsmålene dine:

 

Har ikke bremsa den enda..Håper på ca 300 jeg da..Men han som skal justere den og sånne ting regnet med/håpet på 320-340 hk..

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor "fælt" går golfen din da Danna?

Ca mye effekt bor det i den da?

0-100-160-200 kmt?

Kjørt den på bane enda?

 

Det var alt jeg lurte på nå.. :)

 

Akkurat nå så går den ikke så "fælt", da jeg tok et thrustlager forrige mandag..hehe :) Har ikke fått lageret enda..Så blir vel å parkere den for oppusing nå. Har kjøpt meg en Audi 80 Quattro som bruksbil/vinterbil nå..

 

0-100-160-200 kmt går iallefall fort nok :)

Har igjen en del justering som vil bli tatt til våren..Evt. så kommer jeg til å sette 16vT motoren i Audien på sen-vinteren hvis jeg får tak i en G60 å sette i golfen..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle de planene jeg har hørt i det siste, er det bare en ting det er mulig å trekke ut av dette : det blir no forandringer :)

 

håper det blir til det bedre, og ikke motsatt... Støtter deg i å beholde golfen som g60 iallefall.. heller bruk motoren på en billig golf som du kan ta fra bunnen av og gjøre som du ville.. den motoreni en old skuul med små fangere osv hadde vært prima :) men synes ikke en såpass fin org g60 golf skal bli strippet ned til den bruken.. finnes da så i overflod med golfer..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nye planer i hode mitt annenhver dag :)

Kommer nok til å sette golfen tilbake til "original G60". Blir bare å fjerne emblemer, og litt smått. En del polert og chrom i motorrom. Ikke noe spesielt mer enn det tror jeg.

Så får 16vT'n ende opp i audien..Litt bedre plass der :) hehe

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så går den ikke så "fælt", da jeg tok et thrustlager forrige mandag..hehe :) Har ikke fått lageret enda..Så blir vel å parkere den for oppusing nå. Har kjøpt meg en Audi 80 Quattro som bruksbil/vinterbil nå..

 

0-100-160-200 kmt går iallefall fort nok :)

Har igjen en del justering som vil bli tatt til våren..Evt. så kommer jeg til å sette 16vT motoren i Audien på sen-vinteren hvis jeg får tak i en G60 å sette i golfen..

 

 

OKay.. :)

 

Kommer du til å prøve å kjøre den på bane en eller annen gang i framtida da? hehe.. (jeg vil passe på å væra der da for å titte og slikt)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nye planer i hode mitt annenhver dag :)

Kommer nok til å sette golfen tilbake til "original G60". Blir bare å fjerne emblemer, og litt smått. En del polert og chrom i motorrom. Ikke noe spesielt mer enn det tror jeg.

Så får 16vT'n ende opp i audien..Litt bedre plass der :) hehe

 

 

Hehe... yepp... du gjør som du vil, tross alt din bil.

 

Er de pga quattro du vil ned-modde golfen til bare "g60" igjen da eller?

 

Blir sikkert mye hjulspinn med +300hk på en fwd kan jeg tenke meg ja...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår