Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

Jeg har også tenkt på svart senter og polert kant.. Driver å pusser opp noen felger nå, da jeg ikke hadde råd til nye wolfrace felger (som hadde svart senter og polert kant). Synes dette er jævlig stilig! Men det tror jeg at det er flere som synes gitt.. Har sett noen biler med dette allerede denne sessongen, men flertallet har vel fortsatt vanlig alu farge.

 

Synes både gull og svart ble bra sombrero

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :)

Tror 300 hk er passe..Vil jo bare spinne bort alt før jeg får meg ordentlig diff.sperre..Og det koster litt :(

Tirsdag er motoren ferdig satt sammen ;)

 

Allerede til Tirsdag ja, går unna nå, kribler litt nå tenker jeg ;)

Blir spennende å se hvordan dette ender! hehe

Skal du på Streetmeet på Metro-Senteret den 16 April da?

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er kun ferdig fysisk da..Må jo også ha den inn i bilen, og gjøre om litt på litt ledninger..

Så må jeg jeg gjort ferdig det med clutch-pumpa og sånn..Så blir det oppstart.

Veit ikke om jeg rekker det enda..Men hvis jeg er klar, så kommer jeg på streetmeet 16.april.

Og ja, det kribler som faen!! :D

Gruer meg til å kjøre med clutchen..spes hvis jeg skal til byen på streetmeet og sånn.. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sakte men sikkert fremover..Litt forsinka, da vi måtte hone opp igjen sylinderene etc.

Veiva sitter nå i blokka, men visste ikke hvilket moment råde og bærelager etc skulle ha. Får alle svarene man trenger på det i morra, så da er det bare å fortsette.. :) I løpet av helga håper jeg alt skal være klart til å sette inn motoren.. :tilber:

 

Kjøpte meg også ny dumpventil i dag..TurboXS RFL..Var litt pinglete den forrige jeg hadde :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpen er shimsa maks.. :)

Blir vel fort en del ladetrykk, så greit å ha den stram.. :)

Men tror det skal bli greit jeg.. :)

Var pen lyd fra før av også egentlig men..

Kjenner Engen litt, men han ville ikke selge dumpen sin, så da måtte jeg få tak i en annen ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :)

Tror 300 hk er passe..Vil jo bare spinne bort alt før jeg får meg ordentlig diff.sperre..Og det koster litt :(

Tirsdag er motoren ferdig satt sammen ;)

 

ja, golf er jo en liten bil så det holder sikkert. liker utseendet på golfene, liker bare ikke at det er fremhjulstrekk!! hadde det vært bakhjulstrekk så hadde alt vært myyyye bedre! bilder er en fin ting! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår