Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

Så mye hester er det nok ikke i den..Vært å titta på den der på nært hold sammen med Kenneth..Var mye halvgjort..dashbordet sitter ikke ordentlig i..Og bilen kutter og driver..vet ikke om de kanskje har fiksa det nå jeg..

Er forresten ikke eneste 2er Vr6 turbo i Norge..hehe

Ikke Kenneth Schjerven vel ? Busslakkerer :) ?

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei...

Husker du vi diskuterte den "babyblå" golfen på raufoss ?

Nå er den til salgs...

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=731679

Mellom 250-400hk hørtes modig mye ut men =P

Ler meg i hel ... vet nok om den bilen ...

30 k for lakk - var en kammerat som hadde den - han er lakk lærling - og tok den selv ... hehe kostet ham kun lakk en - og ikke snakk om 2k pr liter ...

Den går unna når alt virker...

Men er andre ting som ikke stemmer der ... for folk som har litt peiling på golf så kan dere se på detaljene og dømme om den er en 86 mod ... ..

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Danna.

Sinnsykt bra bil du har, ser driit fin ut.

Tar du turen over til Nord-aurdal 1. mai(evnt. 29 til 1.) Eller?

På Vw Audi treffet vi i Valdres og Indre Sogn lokallag arangerer?

Kim..

Hei :) Takk for det :)

Planen var at jeg skulle rekke det da, men..Tror neppe jeg rekker det treffet dessverre :( Men skal oppover uansett sammen med andre venner her fra Hadeland :) har booka 3 stk 7mannshytter på Strandfjorden camping :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sliti med at stemplene butter når de er på topp, har vi endelig klart å fikse det!

Så nå blir det hardjobbing for å KANSKJE,KANSKJE rekke treffet i Valdres 1.mai..

Blir en positiv overraskelse hvis vi rekker det, men tror ikke det går...vi får se ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sliti med at stemplene butter når de er på topp, har vi endelig klart å fikse det!

Så nå blir det hardjobbing for å KANSKJE,KANSKJE rekke treffet i Valdres 1.mai..

Blir en positiv overraskelse hvis vi rekker det, men tror ikke det går...vi får se ;)

you can do it!! You can do it all night long..!! (har sett litt for mye på Rob Schneider)

stå på, moro er det nå å følge prosjektet ditt thumpsup

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er kjørbarheten på bilen din??

jeg sliter skikkelig med å ikke spinne. bare turbo trykket kommer på andregir så spinner jeg, blir bare 3,4 og 5 som er kjørbar, og er det vått ute så klarer jeg ikke en eneste forbikjøring!

Regner med du har mere enn mine 200 hk så lurer på hvordan du syntest det går å kjøre

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du se litt på dekkdimmen din Skillz2k.. :) Jeg sliter også litt med hjulspinn i 1 og 2 giret,men jeg kjører på 205/40-17 da,så litt av problemet ligger der..

Når det er våt vegbane,så må jeg være forsiktig ved forbikjøringer og raske akselerasjoner,da spinner det i 3 giret også,så..

Og til vinteren blir det sikkert morro kan jeg tenke meg ;)

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du se litt på dekkdimmen din Skillz2k.. :) Jeg sliter også litt med hjulspinn i 1 og 2 giret,men jeg kjører på 205/40-17 da,så litt av problemet ligger der..

Når det er våt vegbane,så må jeg være forsiktig ved forbikjøringer og raske akselerasjoner,da spinner det i 3 giret også,så..

Og til vinteren blir det sikkert morro kan jeg tenke meg ;)

mvh

215/40-16

Så jeg har bredere enn deg :D

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider