Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

  • Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil nå si at det tapet du snakker om ikke kan veies opp mot økt veigrep bak ( bilen henger mye bedre bak pga sepperat færing på hvert hjul og at den fjører hjulene innover oppe når de gå opp ( mer veigrep i en sving ) )

 

Alle golf 2 jeg har vert borti før denne har vert nervøse med ræva.

 

Samt at kreftene går rett i bakken ...

 

Men men med en diff så kommer det seg mye i din bil også.

 

Skulle du gjort noe slik måtte du fått tak i en rally eller noe slikt som jeg har for å sette din motor i den.

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nå si at det tapet du snakker om ikke kan veies opp mot økt veigrep bak ( bilen henger mye bedre bak pga sepperat færing på hvert hjul og at den fjører hjulene innover oppe når de gå opp ( mer veigrep i en sving ) )

 

Alle golf 2 jeg har vert borti før denne har vert nervøse med ræva.

 

Samt at kreftene går rett i bakken ...

 

Men men med en diff så kommer det seg mye i din bil også.

 

Skulle du gjort noe slik måtte du fått tak i en rally eller noe slikt som jeg har for å sette din motor i den.

 

Enig med deg her :) Men tror det blir litt mer jobb enn det smaker..Så derfor går jeg nok bare for en lsd-diff etterhvert.. :)

 

*nervøs* bytte topp, og se om den fyrer i dag...

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen og det er på.

Den sveiver rundt lettere nå, men fortsatt en anelse butt. Men ikke mye. Kan det være at toppakningen har sklidd en smule bak eller forover da tro ?

Koble opp resten av ledninger, og prøve å starte, så ser man fort det...

 

Fått tilbud i å bytte den mot annet leketøy da..... ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen og det er på.

Den sveiver rundt lettere nå, men fortsatt en anelse butt. Men ikke mye. Kan det være at toppakningen har sklidd en smule bak eller forover da tro ?

Koble opp resten av ledninger, og prøve å starte, så ser man fort det...

 

Fått tilbud i å bytte den mot annet leketøy da..... ;)

i åssen leketøy da? hehe kan være at topp-pakningen har flytt seg litt sier brodarn her ja.. heh...

85 Audi Coupe Quattro banebil

72 volvo 142 Drifting Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår