Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet


Danna

Anbefalte innlegg

  • Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønner virkelig ikke at du heller vil holde på med en jævla Cosworth fremfor det her.. Skuffende, dænna. :\

 

Rett og slett trist og leit å lese. :(

 

Jaja.. Du får iallefall ha lykke til med salget! :)

 

Cosworth blir det nok ikke.. :)

 

Skal jo ikke gi meg med VAG da..Skal ha meg igjen en 85 Audi 80Q hvis jeg finner :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bremsa den enda..Håper på ca 300 jeg da..Men han som skal justere den og sånne ting regnet med/håpet på 320-340 hk..

Det va rdet jeg trodde jeg hadde i min oxo. men jeg bomma med 50 hk hadde bare 248 i motoren og 197 på hjula. Alt jeg har putte ned i motoren tilsa at jeg skulle ha ca 300 men det var skuffende 248.

Så nå må jeg begynne å bygge igjen skal ha over 300 før jeg er fornøyd :hammer

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va rdet jeg trodde jeg hadde i min oxo. men jeg bomma med 50 hk hadde bare 248 i motoren og 197 på hjula. Alt jeg har putte ned i motoren tilsa at jeg skulle ha ca 300 men det var skuffende 248.

Så nå må jeg begynne å bygge igjen skal ha over 300 før jeg er fornøyd :hammer

 

Om du leser litt på spec'ene på bilen til Danna så ser du at dette ikke er en bil som kommer til og bremse 197 hk på hjula.

Jeg tror også denne bremser over 300, det er heller ikke urealistisk!

Dumt du selger allerede Danna, men rwd er jo grommere ;) hehe

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikke fått solgt..Flere som har ringt men..Er vel bare for å høre litt om den.Skal få justert tenninga i dag..

 

Har da skjedd litt siden sist:

 

- Bestilt ny catch-tank i dag, så olje-utluftinga skal bygges helt om..

- Har også kjøpt intercooler fra KRB, type stor.

- Montert nye målere for turbotrykk,oljetrykk og Volt.

- 17" felgene er solgt, og det har kommet slicks på 15" borbet T felgene mine.

 

I første omgang har jeg ombestemt meg, og skal gjøre bilen ferdig..

Men det kan også hende jeg bytter den i en annen golf etterhvert..Sier ikke mer nå. ;)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har også kjøpt intercooler fra KRB, type stor.

 

Korleis er det med plass bak 90 fangeren til stor intercooler? Har du måtte modde for å få plass til intercooleren? Har sett litt på min korleis eg kan gjøre det. Men den eineste gode løsningen eg har komt fram til er å flytte radiatoren litt bak.

Corrado G60 - Bruksbil

Golf Rallye - Bruksbil

Bobla 1300 - Søndagsbil

Golf 2 16vT - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis er det med plass bak 90 fangeren til stor intercooler? Har du måtte modde for å få plass til intercooleren? Har sett litt på min korleis eg kan gjøre det. Men den eineste gode løsningen eg har komt fram til er å flytte radiatoren litt bak.

God plass foran radiator. Rallye Golf/Golf G60 u/AC har ic som er større enn radiatoren din

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår