Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice! gleder meg til å se det montert, Danna!

det er helt sikkert skrevet før men orker ikke bla gjennom alle sidene :p hvor mye HK satser du på?

Måtte pusse bort en god del riper som var i det, så da prøvde jeg med litt autosol bare..Fortsatt en fare for at jeg lakkerer det svart, da bilen ikke er noen super-showbil akkurat. Blir det til at jeg kjører TT parabol, så blir det blankt..Blir det 15" svarte Compomotive MO så blir buret svart..

Håper på 250-280 kjørbare og holdbare hester..i første omgang.

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her blir bra danna.. men som sagt sier fortsatt min mening jeg.. du ,å ha den like lav ijgen.. el nesten da som den var når du kjøpte den..gleder meg til du kommer nedover og vi skal alge film av bilen din...savner lyden i den;)

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her blir bra danna.. men som sagt sier fortsatt min mening jeg.. du ,å ha den like lav ijgen.. el nesten da som den var når du kjøpte den..gleder meg til du kommer nedover og vi skal alge film av bilen din...savner lyden i den;)

Kommer nok aldri til å bli like lav igjen..Det funker ikke å kjøre med hvis man skal kjøre litt aktivt, dessverre..Men jeg skal ha den litt lavere enn jeg hadde i sommer.. :)

Blir bra det :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok aldri til å bli like lav igjen..Det funker ikke å kjøre med hvis man skal kjøre litt aktivt, dessverre..Men jeg skal ha den litt lavere enn jeg hadde i sommer.. :)

Blir bra det :)

hehe nei det kan jeg vel egentlig være enig med deg i:P men du må ihvertfall ha den lavere enn i sommer:D

ja det blir bra det når vi skal lage den filmen:D må teste den opp til skilte da vel??

vw golf 2 g60/gti16v turbo powered by porsche (prosjekt)

Ford Orion RS Turbo (prosjekt)

Ford Fiesta Xr2 (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider