Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått tak i en boks fra en Vento 1.8 liters motor..Den passer rett på der hvor G-lader festet har stått på blokka..forhåpentligvis skal dette hjelpe på utluftinga..Ellers så kan det være en fordel å ikke lage utlufting i toppen rett over kammen....

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ulfern: Mulig jeg kommer oppover, men ikke med noe Golf..

|Massern| : Det som nå skjer videre med motor, er at Kenneth skal bytte trøstelager og bærelager i motoren..

Han skal bygge om slik at IC står i grillen foran Vr6 radiatoren..Han skal fikse olje-problemet..Forhåpentligvis blir det ikke så veldig lenge til, men han har blitt pappa nå, så tar vel litt tid før han får begynt vil jeg tro.

Deretter skal den til Roadrunner..Hva som blir gjort der er fortsatt ikke helt bestemt..hehe. Har vel ikke helt klart å bestemme meg for stil enda..

90-fanger clean, små fangere clean eller race-stil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, synes jeg så den stod der her om dagen, så tenkte meg at han kanskje skulle skru litt da. Men som du sier, har jo nettopp blitt pappa, så da er vel dette førsteprioritet:)

Ikke lett å velge hvordan bilen skal se ut vet jeg. Hehe. Men tror jeg ville gått for 90 fanger clean, eller skikkelig race stuk. Kanskje kombinere litt? Hehe.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal skru så vidt litt når han føler for det ja.. :) Så håper å være ferdig med lakkering og alt til hovedtreffet i begynnelsen av juni..det bør vel gå..

90 fangere regner jeg med at det blir..Og da blir det til at jeg lakkerer den svarte plastikken svart blank..Samme med grillen..Så er spørsmålet om jeg gidder å gjøre såpass mye at jeg stålbredder, eller om jeg da lakkerer breddere og skjørt og lister svart blank ? Hmm..

Fikk også litt lyst til å ta ut interiøret, og sette i rallystolene mine, og halvburet..Og kjøpe meg Compomotive felger til slicksa..vanskelig valg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja disse planene de endrer seg stadig;)

Blir nok bra med all plasten blank svart Danna. Syns du skal ha G-60 bredderne blank svart også jeg. Blir taket også svart eller? Det hadde blitt kult:thumb

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja disse planene de endrer seg stadig;)

Blir nok bra med all plasten blank svart Danna. Syns du skal ha G-60 bredderne blank svart også jeg. Blir taket også svart eller? Det hadde blitt kult:thumb

Blir nok svart blanke breddere også isåfall :)

Taket har jeg tenkt litt på å ha svart ja..Vi får sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider