Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Akkurat nå er det G60 stempler og råder. Blir helt feil komp pga toppen er 16v, og litt tykk toppakning.

Men nå har jo Nitewlkr fått pakke til meg, så må vel prøve å få hentet den ganske fort. S2 stempler og råder :D

Skal se det hjelper en del. :)

Kan prøve å få tatt litt flere bilder i løpet av helga :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nightwalker: Kan komme og hente pakken ;) på torsdag, hvis det passer ? Tar kontakt med deg på irc jeg..

Polo Classic: Vil tro det..hehe :) synd vinteren er her allerede :( Men blir heftig til våren

Jijohans: Kommer ikke til å selge den før om ca 2 år. Da vil den nok være påkostet en del, så pris er vanskelig å fastslå her og nå. Spørs jo hva man kan få igjen for en golf om et par år. Er jo såpass ny som 90-modell men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ålreit å oppdatere tråden litt innimellom med nye bilder :)

Nå har jeg fått på vinter-sko :( Ålreit å ha ganske greie felger på vinterdekka iallefall da.. :) Borbet T ?

Også noen litt bedre motorbilder :)

IMG_9682.JPG

IMG_9683.JPG

IMG_9684.JPG

IMG_9685.JPG

IMG_9686.JPG

IMG_9687.JPG

IMG_9688.JPG

IMG_9696.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo inn med nye stempler og råder, og skal bytte dyser etc..Så vurderer å ta opp hele motoren, og shine litt. Er litt lednings-kaos på høyre siden der. Vet ikke om du ser det så godt ut fra bildene? :)

Den ble lav!! får ikke benet under frontleppa..så tar vel av den så snart snøen kommer. Kjørte nedover grusvegen hos meg i går. Slo nedpå bunnpanna, selv om det bare var en liten kul :(

Har et bilde, men det ble veldig mørkt, og ser det ikke så godt..Pbrushen min klikka litt her, så har ikke fått justert str på bilde. Men det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er: Motor i vinter, og utseende neste vinter.

Men hvis jeg skal ut med hele motoren i vinter, så hadde det jo godt ann å gjøre ting litt penere med en gang ;)

Hmm, det kan godt være at jeg mangler ja... ? :) Har jeg ikke tenkt over en gang jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider