Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De måtte spesial-bestille fra Tyskland..Husker ikke priser..

Men de sa at de kunne prøve å bestille, men om de fikk noe, det visste de ikke..

Hmm, da får jeg ta også høre med Møller om det blir så jeg får lyst på å bruke penger på ny front en gang. Takk for svar:):

Lykke til med salget. Skal si ifra om noen herifra er interessert.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett bilen din Danna, men 70 laken er mye for et gammelt nazi stål.

Har sikkert mye gromme deler, men å bygge bil er som regel taps prosjekt desverre :(

Jo, takk, jeg vet det..Taper 50 000,- på å selge den...

Og jeg må heller ikke selge den hvis jeg ikke får den prisen jeg vil ha..

Så :ass: :fingers: :knob:

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sikkert solgt`n kjapt da:) Har hørt litt rundt om her, men dem påstår at den er 40tusen for dyr..... :( Men fyyyy så rå bil det er :) 30tusen for noe sånt blir for billig, enig der :)

40 000,- for mye ? haha, 30 000 lapper er hva jeg ga for min orginale gti det.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 000,- for mye ? haha, 30 000 lapper er hva jeg ga for min orginale gti det.

Ehm....hvis du leste hva jeg skreiv....så hadde jeg spurt noen rundt her om dem var interessert i Golf`n has Danna, men dem mente den ikke var verdt mer en 30 000kr, noe som er 40 000 under det Danna vil ha for bilen, å jeg er helt enig med Danna at 30 000kr blir for billig :) Da betyr jo at han taper 90 000 eller noe sånt på å selge den, noe jeg tipper blir uaktuelt :) :hello:

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm....hvis du leste hva jeg skreiv....så hadde jeg spurt noen rundt her om dem var interessert i Golf`n has Danna, men dem mente den ikke var verdt mer en 30 000kr, noe som er 40 000 under det Danna vil ha for bilen, å jeg er helt enig med Danna at 30 000kr blir for billig :) Da betyr jo at han taper 90 000 eller noe sånt på å selge den, noe jeg tipper blir uaktuelt :) :hello:

Bare ler av dem du hadde spurt jeg, som virkelig ikke aner hva Danna selger! Var ikke no vondt ment mot deg ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ler av dem du hadde spurt jeg, som virkelig ikke aner hva Danna selger! Var ikke no vondt ment mot deg ;)

Bra det da ;) Nei, dem gjør ikke det :) Ikke det at dem har gidja å gått igjennom tråden hans heller da, bare for å finne fakta om bilen :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det vel sies at det meste har blitt gjort om på siden Kenneth hadde denne bilen.

Da var det mye jalla-løsninger som har blitt endret på.

Jeg trenger faktisk ikke selge bilen hvis jeg ikke får det jeg vil ha for den..Har ikke noe lån på den, så det gjør ikke meg noe..

30 000,- my ass..

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider