Gå til innhold

Min første bil: Vw Golf 2 GTI 16v turbo

Ranger emnet

Danna

Anbefalte innlegg

om noen av dere tror dere klarer å bygge dette noe som helst billigere så tar dere meget feil

Er nesten ferdig med min og kan skrive under på at det koster mye mere penger enn dere tror.. og pluss at når bilen min engang er ferdig så har jeg uendelig mange timer med å fikse opp alle små ting som jeg har glemt underveis...

SKall 30K

Motor 30k

interiør 10k

dekk og felg 15k

Girkasse med sperre 7k

Sum 92k

Så kommer alt det andre gøy som små utgifter og betaling til verksted og biltilsynet...Alt i alt hadde jeg kommet mye bedre ut av å kjøpt en ferdig.. angrer litt allerede for at jeg ikke gjorde det... Eneste jeg vil ha nå er en golf som kan spinne

har aldri sett bilen til Danna men dere gjør et kupp uansett :respect

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 791
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om noen av dere tror dere klarer å bygge dette noe som helst billigere så tar dere meget feil

Er nesten ferdig med min og kan skrive under på at det koster mye mere penger enn dere tror.. og pluss at når bilen min engang er ferdig så har jeg uendelig mange timer med å fikse opp alle små ting som jeg har glemt underveis...

SKall 30K

Motor 30k

interiør 10k

dekk og felg 15k

Girkasse med sperre 7k

Sum 92k

Så kommer alt det andre gøy som små utgifter og betaling til verksted og biltilsynet...Alt i alt hadde jeg kommet mye bedre ut av å kjøpt en ferdig.. angrer litt allerede for at jeg ikke gjorde det... Eneste jeg vil ha nå er en golf som kan spinne

har aldri sett bilen til Danna men dere gjør et kupp uansett :respect

:thumb

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit det var masse jallaløsninger før :) Når Kenneth hadde den ble ting gjort ganske så kjapt når det gjaldt alt av motor å sånn ;) kjenner jeg Kenneth rett, så hadde han vel ikke tatt ordentlig motorvask før han solgte den til deg heller :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit det..Gjelder å ha noen kontakter vøtt ;)

Har ikke bilde, men det kan jeg skaffe..

Jepp, gjør det... trodde det var svæææært vanskelig å få godkjent en Golf 2 med 250-300hk :S hehe :D Men rått er det :D

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider