Oleee Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tja.. Si det:D Ingen updates egentlig, bortsett fra at jeg har lagt opp helt nytt ledningsnett til alle lyktene foran og brukt 1,2Mill på leilighet, så er litt tynt i kassen for å bruke på bil:D Meeeen, jeg har noen planer for den nærmeste fremtid.. Stay tuned;) Noen planer? :rolleyes: Hehe... :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Tja.. Si det:D Ingen updates egentlig, bortsett fra at jeg har lagt opp helt nytt ledningsnett til alle lyktene foran Kommer ny lysbryter også snart da eller? Vil meget gjerne kjøpe den gamle din ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Vel, nå har det vært en laaaaaang stund siden jeg har oppdatert her.. Siden sist har jeg fått fikset bakre eksosoppheng en gang for alle, Jeg skulle fjerne kat, men siden jeg ikke tenkte på at jeg trengte et fleksibelt eksosrør som overgang fra manifold til kat så ble det til at jeg tømte katen istede som en provisorisk løsning.. Men, ingen fremgang uten motgang eller? Det viste seg at eksosklemmene som var på eksosen var så dårlige at når jeg skulle montere igjen så endte jeg opp med eksoslekkasje :rolleyes: Så derfor må jeg kjøpe nye klemmer og fikse det imorgen, kunne fikset det idag, men siden jeg er på bondelandet i påsken så er jo selvfølgelig alt stengt anger2 Hadde et problem med at tankmåleren min stoppet på halv-tank, så jeg demonterte speedo og fjernet de hvite skivene jeg hadde der, tankmåleren virker nå, men jeg har da fått sorte skiver igjen :rolleyes: Har også bulket min andre bunnpanne damndamn Jeg kommer ikke til å gidde å kjøpe ny, så når neste oljeskift kommer så blir det frem med hammer og banke den ut igjen:D Har også bestilt meg ny Vr6 fronleppe og ny girkule, da den jeg hadde så rett og slett ræva ut :rolleyes: Årets sommerdekk er klare, Toyo Proxes 205/45-16.. Så nå må jeg bare få slicks dekkene mine av felgene slik at jeg får presset på nye sommertøfler:D Skal også kjøpe meg nytt eksosanlegg, først og fremst fra manifold og ut, men hvis jeg kommer over et billig grenrør så bytter jeg det også.. Så hvis noen vet om en plass der dem selger racekat så skrik ut(NB: Ikke racekat i 6-10k klassen) Satser på å få byttet oljen på girkassen og på servoen om ikke så altfor lenge.. That`s all folks, stay tuned for more happy days:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Høres bra ut dette :=) hvor ofte er det anbefalt å skifte servo/gir olje da? :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvor ofte det er anbefalt å skifte.. Har hørt borti at olja på girkassen skal vare bilens levetid, uten at jeg kan verken bekrefte eller avkrefte dette.. Men, siden verken girkasser eller penger vokser på trær så skifter jeg olja slik at jeg vet at det er i skjønneste orden, blir samme tanken bak servo-olje byttet.. Vurderer også å bruke sånn QMI behandling på både motor, girkasse og servo.. time will show:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hvor kjøpte du de side-skjørtene dine? :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Hvor kjøpte du de side-skjørtene dine? :) Møller/Vw selger disse til en pris mellom 1500-2000.- Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Møller/Vw selger disse til en pris mellom 1500-2000.- Har de en nettside? :) Fin bil forresten ;) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Har de en nettside? :) Fin bil forresten ;) Stikk til nærmeste deleforhandler, de har dem i systemet sitt. Bare å bestille derfra.. Eller ring hvis du bor langt uti gokk.. Vw har ingen webshop for deler nei.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Vel, skjer lite for tiden.. Fikk meg ny gearkule igår; før jeg monterte kappet jeg girstanga ca. 3-5cm:D Skal kjøpe meg ny mansjett senere også... Monterte også ny Vr6 leppe, får håpe den holder lengre enn den forrige :rolleyes: Fra før har jeg også pusset ned dørlistene på en side, ble meget bra. Men skal pusse dem ned en gang til, samtidig som jeg tar andre siden og fangerne.. Lurer på om jeg skal plastsveise fangerne samtidig... Time will show.. Stay tuned for more happy days.... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Den som jeg hadde lyst på det. Girkula :D hehehe... :) den liker jeg, passer til bilen også (blå) wii ;) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Slik skal ikke en tennplugg se ut: Derfor ordnet Blixern & Co på Mekonomen meg nye NGK plugger, til superpris som vanlig thumpsup Slik skal en girkule se ut: Er litt småting igjen her også som må utbedres.. Og slik ser bilen ut for tiden: Legg merke til at jeg har pusset ned og lakkert dørlistene på den ene siden, resten kommer senere.. That`s all folks, stay tuned for more happy days;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ser bra ut dette ;) fiiin girkule;) hehe.. peent;) Vurderer å sveise igjen listene på siden jeg, meen.. ja :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Som sakt Bjørn..... Bilen bli BRA :D Håper det ble bedre med noen NGK plugger oppi der? ;) Gearkula er RÅ den! Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Som sakt Bjørn..... Bilen bli BRA :D Håper det ble bedre med noen NGK plugger oppi der? ;) Gearkula er RÅ den! Joda, ble bedre med nye plugger, men tror jeg kommer innom en dag for å hente meg pluggledninger også.. Skal også ta meg en tur til Bodø Bil(VW) for diagnose.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg