B.T.i Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Idag fikk jeg besøk av han som kjøpte bilen av meg, han trengte hjelp til å skru fast en vindussveiv:rolleyes: Tok også et par bilder av bilen, se her: Finn en feil.. violin Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg håper for hans del at han er 70 år, har 13 barnebarn, og bruker stokk eller rullator for å komme seg til butikken.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg håper for hans del at han er 70 år, har 13 barnebarn, og bruker stokk eller rullator for å komme seg til butikken.. :) Nope, han er da et år eldre enn meg, altså 25...:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 mener feilen er filten?:D kan godt hende han bruker filten for å dekke til setet for å ikke skitne det til av arbeidsklærne! hvis ikke tror jeg han har fått noe av typen spamspam i bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 mener feilen er filten?:D kan godt hende han bruker filten for å dekke til setet for å ikke skitne det til av arbeidsklærne! hvis ikke tror jeg han har fått noe av typen spamspam i bilen;) Jepp, saueskinn er ikke det jeg forestilte meg skulle komme i bilen nei... Og saueskinnet er ikke der for å beskytte setet mot skitt, var visstnok varmt å godt... Men, men.. Hver sin smak.. Rart å se bilen igjen ivertfall, sau eller ikke.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Fikk du 30 for den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Gjetter jeg riktig, så savner Bjørn bilen sin..;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Gjetter jeg riktig, så savner Bjørn bilen sin..;) Joda, jeg gjør det. Kjenner til hver en skru på den bilen, har plukket istykker det meste og skrudd det sammen igjen. Men, nå er det liksågreit at den ikke er min lengre, får heller kjøpe meg en annen bil senere slik at jeg har noe å "pussle" med..:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 hehe:) hei kolega!! stilig hitlerkjerre dette!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 hehe:) hei kolega!! stilig hitlerkjerre dette!! Næmen halloen du:D Feil prosjekttråd sånn egentlig, dessverre:shake Sjekk den andre i signaturen min;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg