Oleee Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Joda, ble bedre med nye plugger, men tror jeg kommer innom en dag for å hente meg pluggledninger også.. Skal også ta meg en tur til Bodø Bil(VW) for diagnose.. Mye koster det for diagnose opplegg? Tar de mye for sånt? Sorry off-topic men... :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Mye koster det for diagnose opplegg? Tar de mye for sånt? Sorry off-topic men... :rolleyes: Sist jeg tok diagnose betalte jeg 250.-, men har fått det gratis i forbindelse med andre ting.. Hva det blir å koste denne gangen vet jeg ikke, da det er usikkert om det er mulig å finne feilen gjennom diagnose, hvis du skjønner:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 250 er standardpris på vanlig diagnose ja vil jeg tro :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Idag skulle jeg bytte pluggledninger.. Vel, dro til Mekonomen og Blixern fikset ledningene og et nytt bensinfilter til meg til kjempepris som vanlig.. Skulle så en tur på skolen for å sjekke mail osv, men underveis fusket bilen noe så jævlig at jeg svingte innom Shell og bestemte meg for å bytte ledningene der.. Jäg poppat huven og begynte å bytte en og en ledning, merket at fordelerlokket var litt løst, lente meg litt frem og så at den bakre klemma ikke var på :scared .. Jeg har ikke rørt fordeler lokket etter jeg hadde bilen på verksted for tenningsinnstilling, ergo: AMATØRENE PÅ BODØ BIL:ex_machin HAR IGJEN LAGT GULLEGGET :deng :iconsm :knob: angry Jeg byttet alle pluggledningene og festet lokket igjen på begge sider og bilen fusker ikke lengre.. Så nå skal jeg få byttet lambdaen og bensinfilteret.. Skal også få sjekket om bensinpumpa klarer å levere nok bensin... Noen her som har byttet bensinfilter? Bare lurer på hvordan jeg løsner selve filteret? Fikk også en pakke fra QMI idag;) Stay tuned for more happy days Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 qmi ? hva slags snadder er det a ? :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 er det lambdasonde på golf 3 1,8i da? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 er det lambdasonde på golf 3 1,8i da? Jepp, den står på motorens bakside, rett under innsugsmanifolden, på eksosmanifolden.. Det går en ledning fra den til en kontakt på venstre side av motorrommet(sett forfra).. qmi ? hva slags snadder er det a ? Motorbehandlingssaker, et stoff som en tilsetter oljen som fester seg til metallet og minsker friksjonen.. Sjekk http://www.QMI.no Satser på å få byttet olja til helgen, tilsetter snadderet da... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Felgene så grei ut og de virket ikke overkill. Hvilken dimensjon på dekk/felg? Hvilket merke og hvem er forhandler av felg? Jeg fant ikke dette kommentert i tråden. Jeg trenger nemlig nye sommerlisser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Felgene så grei ut og de virket ikke overkill. Hvilken dimensjon på dekk/felg? Hvilket merke og hvem er forhandler av felg? Jeg fant ikke dette kommentert i tråden. Jeg trenger nemlig nye sommerlisser Mine felger du sikter til? Isåfall er det Dezent Cup 7,5-16" - ET35 Jeg brukte 215/40-16, bruker nå 205/45-16(Toyo) men skulle egentlig bare gått for 195/45-16, da det er for mye gummi nå.. Kjøpte dem hos Eiker.. http://www.interdekk.no har billige felger og dekk Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 heihei! Hvor har du fått tak i de hvite instrumentene? Er på jakt etter slike,men har bare funnet noen til 1100-1200,- (det er litt mye syns jeg) Noen som har peil på hvor man finner hvite instrument plater til Golf 3? Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 heihei! Hvor har du fått tak i de hvite instrumentene? Er på jakt etter slike,men har bare funnet noen til 1100-1200,- (det er litt mye syns jeg) Noen som har peil på hvor man finner hvite instrument plater til Golf 3? http://www.deltagfx.com Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Fikk byttet lambda idag.. La også merke til det står en brakett festet til øvre del av eksosmanifold "festene", på denne braketten er det 2plugger.. Den ene var litt løs, og så var det kommet litt eir på polene... Så her var en av grunnene til at bilen gikk så dårlig når eksosanlegget "var nede", ble kontaktfeil elns når det vibrerte.. doh Byttet også fordelerlokk og rotor og tok meg en liten kjøretur, kjørte til Fauske faktisk.. ca. 4-5mil fra Bodø... Bensinforbruk på 12mil kjøring ble 9L.. Så da virker det som om alt er som det skal være.. Skal se ann forbruket fremover.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Godt å høre at du finner ut av feila dine da..:) ....til slutt! :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Fin bil dette! Stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Den bilen har jeg sett et sted! fin farge og lykter ! GG ! !:) :) Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg