Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 synd du skal selge den! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 synd du skal selge den! Ja, det syns jeg også, spesielt siden jeg nå har brukt endel penger på fiksing slik at den funker som den skal.. Har nettopp vært å kjørt diagnose sammen med en kamerat som har diagnose utstyr, og ingen feil å finne, så jeg kan ivertfall selge med god samvittighet sånnsett:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 syns du selger den skrekkelig billig Bjørn, 30 lapper å fremdeles diskuterbar? skulle jeg satt min ut tilsalgs nå så ville jeg MINST hatt 35lapper for den, helst 40. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hm, litt synd da bjørn, får håpe du kommer sterkt tilbake :yak: ! 40 lapper for en 92 modell? hehe.. får du en slik sum da? :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er bilen godt holdt så føler jeg den er verd det, du får jo mye bil for pengene... verste skrekk eksempelet jeg har sett er en helt orginal 93 TD som var litt sliten utvendig med 170 000på telleren som gikk for 25 000,- Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 er bilen godt holdt så føler jeg den er verd det, du får jo mye bil for pengene... verste skrekk eksempelet jeg har sett er en helt orginal 93 TD som var litt sliten utvendig med 170 000på telleren som gikk for 25 000,- skampris da! :) ja, du sier noe. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre selv. Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 stor utskifting i golf 3 gjengen om dagen virker det som.. Etter og ha sett hva 1 vinter gjorde med golfen min, hadde jeg rett og slett ikke lyst til og fortsette. Lykke til med salget Bjørn! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Er klar over at det er billig Glenn, men siden andre som selger sine Golf3 selger billig har jeg dessverre ikke så mye valg, til tross for at bilen i utgangspunktet har endel styling og nye deler, er markedet som dessverre bestemer prisen violin Vet ikke helt hvilken bil det blir etter denne, har tenkt på en billig diesel bil alà Golf/Jetta 1 og 2.. Skal uansett prøve å holde meg til Vag :thumb Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ja, lykke til med salget da isåfall! Sikkert over halve Golf III forumet som har solgt bilene sine i 2005... :iconsm Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Det kommer nok noen nye inn da ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 må være den lengste annonsen noen sinne Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 må være den lengste annonsen noen sinne Har mye på hjertet Nils;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Det kommer nok noen nye inn da ;) Får da håpe det, hehe.. :thumb Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Såfremst ikke det skjer noe uventet med bilen de nærmeste dagene så er jeg nå billøs, da ny eier hentet den idag violin Solgt!!! Må si at det er trist, har hatt bilen i 3år og kjenner den ut og inn. Skal komme tilbake med et nytt prosjekt senere, foreløpig blir det busskort :D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Grattis og kondolerer på samma tid.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg