Gå til innhold

86 GT Twin Cam selges h.b.o. 8000

Ranger emnet

lermax

Anbefalte innlegg

Mener og huske 278 000 km eller noe der omkring.

Rust i bakluke ( det kom vell ikke som noe sjokk ) +

noe små flekker rundt på utsatte steder ( dette bør fikkses enkelt ).

Skal prøve og få tatt flere bilder og legge på nett i morgen.

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey Hey! Godbil til salgs! En kompis av meg vil ha den. Han skulle bare hjem og bli kvitt en GL SUN først. Han hadde GT for en en stund siden, og lider visstnok av seriøse abstinenser!

Men hvordan er 2. gir?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mærket noe med 2 gir. Skal det være et kjendt problem med girkassene på disse bilene?

Det er faktisk mange som er intressert, skal få tatt flere bilder av bilen, og sette opp en side med bilder og info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller eierene som pleier å være problemet....

skal på død og liv kjøre fra alt, og alle... 8200 i 1., crashe kassa inn i 2., opp til 8200 igjenn, gjenta etter behov......:D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ikke en 5 dørs GL SUN? Kona ønsker seg en 5 dørs bil, helst med servo?

Kan kanskje tenke på innbytte viss vi finner en bil kona kunne tenkt seg. Huff kvinnfolk og biler vet du!! Nei da, hun vil bare ha noe som er lett kjørt, ikke noe som tar av på tur ut av lyskrysset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 1,3 GL Sun

232900 km

går bra, men ikke som en GT. stikker ikke akkurat av i lyskrysset:D

Bilen var eid av samme gamle gubbe frem til i fjor. Etter det er det en toyotamekaniker på eidsvoll som hadde den, og vi hentet den der for to uker siden.

da bilen ble registrert for 14 dager siden er det gratis om-reg (akkurat som din)

Nye bremser, bremserør, reg reim, toppakning++ oljeskift ofte. litt dårlig venstre skjerm fremme, og clutshen er ikke helt 100. men holder sikkert vinteren. Veldig pen inni.

Han hadde egentlig litt lyst å bytte...:D

P1010084.JPG

P1010086.JPG

P1010091.JPG

P1010096.JPG

???? WTF??? får ikke vist bildene samma hva jeg gjør.... jaja.. linkene virker ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå byttet batteri ( 450,- ) , fremre eksos ( 2600,- ) original Toyota , spesial olje for rensing av motor ( 350,- ), sikkerhetsbelte fåran ( 350,- ), bilenselges nå også med betalt omregistrering ( verdi 1350,- ) viss den blir solgt innen 1 mnd.

+ kjøpesumen jeg fikk bilen for 3000,-

= 8100,- kr.

Jeg taper 100,- kr.:(

Det får jeg bare ta med, og glemme det når bilen er solgt!!:(

Nå skjøner du kanskje regnestykket bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. æ har snakka me espen og karl dem som va og så på bilen. men æ har ikke fått bildan enda. hørte det va mye rust.. og noen litt merkelig lyder fra motor som han mente var ventiltikking..

Var det ikke noe mer fri eksos da? Bilen gikk som ei kule sa dem no. har du noe mer og legge til før æ kommer med et eventuelt bud da?

Men da skjønne æ prisen, da lure æ ikke mer på det. :D

Toyota guru jah.. why not :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg bytta frampotta ( den var mega defekt ), fant vi noen småhull i mellom røret. Dette skal være enkelt og sveis, men vi manglet gass til migen.

Det er tikking i ventilene når motoren er kald, dette skal skyldes at det ikke er nok olje stømning helt i starten. Dette forsvant når motoren blir varmere. Det skal være hydrauliske ventil løftere, og disse får ikke nok smøring i starten. Noen mente at de kanskje kunne være litt slitt? Jeg er usikker.

Bakluka er det ingen vits i og gjøre noe med, man får en pen/ok fra huggern for rundt 500,-

Ellers så har vi funnet et hull i dørstokken på v.side. Og noen få plasser med rust under lakken.

Men jeg har sett på 4 GTi er de siste mnd.ene og denne var den eneste jeg så noe vits i og ta vare på.

Man må huske at nesten alle GTier har levd et hart liv, og du vil nok desverre ikke klare og finne noen pene biler som er originale.

Slik er det med Celica og MR2er også, bare spørr gutta som hvar og så på bilen. Motorene tåler ikke all mulig dårlig behandling.

Motoren har gått ( mener og huske ) 278000 km, og etter det og dømme, så går den som en kule. Men med gamle biler vet man desverre aldrig, noe kan skje! :(

Fører stolen har noen rifter, og er ikke pen, men det er også helt normalt på de gamle sportssetene.

Hadde bilen vært i topp stand så hadde den ikke blitt solgt videre for 8000,- heller 30-40 t. Men den er som den er, og derfor denne prisen.

Men det et stort potensiale i GTiene, viss du ønsker og ta deg tid til og bygge deg en morro bil, som kan holde tritt med de fleste andre Toyotaer.... Ja tror nok det er mange Celica modeller som blir parkert av denne snikken!!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider