ghihi Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Nå skal jeg bytte om til kkk k04 turbo..men lurer på en ting...åssn er det å ta vekk cat'n å sveise inn nytt rør ? Er det billigere å kjøpe et rør hos forhandler ? Hva koster det for et effektanlegg fra turbo ? hehe...Dette er en 96 mod 1.8 tq Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Turbo bytte i 96 mod?? Vil ikke det føre till litt problemer med motorstyring?? Kjenner en som hadde en 96mod a4 med S3 turbo og skulle d funka optimalt så burde ledningsnettet vært skifta...Han var plaget med en del fusking på sin... Han kaller seg "Christian" her på forumet.. Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekkesekser Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ok! .. Jeg har snakka med FMS da..og TS! Dem sa at en kkk k04 turbo var bare å sette på å legge inn ny programvare på chipen... Så funka alt som det skulle:) Håper dem har rett! hehe...Men vi får se...Enten funker det, eller ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Jeg kjører K04 på min A4, men har bytta til race-cat og grovere rør. Men kjører fortsatt på org hjerne og ledningsnett uten prob. En liten chipp gjør underverker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 når du skal fjerne katalysatoren må du passe på å lage nytt hull i det nye røret for lambasonden på akkurat samme plass.. ellers vil ikke bilen starte. dette er ingen smal sak.. jeg plages vertfall med dette for øyeblikket :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by AudiA4_20V Turbo bytte i 96 mod?? Vil ikke det føre till litt problemer med motorstyring?? Kjenner en som hadde en 96mod a4 med S3 turbo og skulle d funka optimalt så burde ledningsnettet vært skifta...Han var plaget med en del fusking på sin... Han kaller seg "Christian" her på forumet.. S3 turbo??? Han hadde preppa K-04 turbo Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by HolkestadRacing S3 turbo??? Han hadde preppa K-04 turbo Ja? Er ikke det en turbo fra en S3 da? Eller tar jeg feil her... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 den grønne a4'n til christian du mener ? .. sist jeg snakka med han så sa han at han hadde en kkk k04 i den.. men var det ikke så at den ble stjelt ? eller brant den opp ? husker ikke helt jeg ass.. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 På den grønne a4'n han hadde ? Når jeg snakka med han for lenge siden, så sa han at det var en kkk k04 som sto i da.. men ble ikke denne bilen stjelt eller.no? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hei Jeg har satt k04 turbo i den -96 som brodern har nå og det funka veldig bra, den fuskingen dere snakkerom er et kjent problem, men dette ble borte ved å bruke program fra ts-racing , større dyser og ferrita eksos med frontrør uten kat fra turbo. Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by ghihi den grønne a4'n til christian du mener ? .. sist jeg snakka med han så sa han at han hadde en kkk k04 i den.. men var det ikke så at den ble stjelt ? eller brant den opp ? husker ikke helt jeg ass.. Ja er den jeg snakker om ja... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 hvor får man kjøpt kat.ersttater? ikke race kat. bare rør som er fedig, og er bare å montere på . Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by HolkestadRacing hvor får man kjøpt kat.ersttater? ikke race kat. bare rør som er fedig, og er bare å montere på . Er ikke det bare å få noen dyktige rørsveisere til å mekke det da?? Du får jo det ikke godkjent uanz da så... Mvh AudiA4_20V Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Supersprint selger rør som det er bare å sette på, men tror det koster litt. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by GOLF/TIC Er ikke det bare å få noen dyktige rørsveisere til å mekke det da?? Du får jo det ikke godkjent uanz da så... Mvh AudiA4_20V har i grunn tenkt til de, sveising er ikke no problem. bare tiltak till å gidde å lage flenser. gidder ikke å ødlegge kat,for å bruke flensene fra den Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg