Gå til innhold

Import fra USA... Fet FD til salgs!

Ranger emnet

AJ82

Anbefalte innlegg

Noen som vet noe om kvaliteten på disse i forhold til Europa?? Rimelig lik eller..

Ser bare at det er ganske bra priser der borte. Må jo gjerne ut med 250k for en LHD her. Har blant annet sett en utrolig strøken og gjennomført bil der borte. Absolutt noen av det peneste jeg har sett med et utrolig strøkent motorrom. Denne skulle eieren ha 25.000$ for.

LINK

1993 "Dark Titanium Metallic"

60k on body

3k on 3mm/street port RX7.com motor

Apexi RX6A single turbo (car dynoed at 390.3 RWHP at 15 psi)

Eibach/Tokico 5 way

18" Volk TE37

new cross drilled rotors and performance pads

PWR Radiator

Apex FMIC

fully polished/chromed engine parts

etc...

etc...

etc.....

Tons of money into this car.

Never had it to a show but would definately be a winner.

Everything on this car was done with pride and care and no shortcuts were taken

Noen som har penger og er på utkikk etter bil nå???

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig strøkent det motorrommet :D Og bilen generelt. Er jo ikke så dyr å importere eller (tidlig årsmodell).. Kommer vel på rundt 250k ferdig med skilter i Norge. Virker for meg som den er verdt det. Blir med over jeg, så kan vi hente den hjem til deg ;) Kanskje jeg finner meg en jeg også :D Sett på noen på et forum i England også, men lurer på om det koster noe å være medlem der, får ihvertfall ikke logget meg inn....

Link

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider