Gå til innhold

Da er bilen solgt.

Fox

Anbefalte innlegg

Da er min kjære igjennom nesten tre år solgt til bake til gamle trakter... Oslo. Er kompisen til NissanPrimera som har kjøpt den så den får nok ett godt liv ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det da :) Får vente å se ;)

NISSANPRIMERA: Regner med at du dukker opp på denne tråden snart. Hvem vant på sletta utefor boligfeltet vårt? ;) Bråka fært det der.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Ja det var det da :) Får vente å se ;)

NISSANPRIMERA: Regner med at du dukker opp på denne tråden snart. Hvem vant på sletta utefor boligfeltet vårt? ;) Bråka fært det der.

:D :D :D :D

Blei vel ingen vinner... Bare gassa litt begge to:D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dulle

Nydelig den bilen der. Bare et spørsmål mens vi er igang. Størrelsen på de felgene som sitter på på bildet der?

Er 17" Veit ikke bredden....

Bilen kommer nok til og fortsette og bli med på treff fremover, men eiern er ikke noe datanerd så han er ikke og treffe her, desverre.... Så er det noe noen lurer på om den så er nok "PrimeraSRI" rette mannen;) (eller meg.....)

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

Er 17" Veit ikke bredden....

Bilen kommer nok til og fortsette og bli med på treff fremover, men eiern er ikke noe datanerd så han er ikke og treffe her, desverre.... Så er det noe noen lurer på om den så er nok "PrimeraSRI" rette mannen;) (eller meg.....)

eyh! er vi datanerder fordi vi er her? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7x17" mener jeg de er. mener det er 205/40 dekk. Mens det beste er 215/40 for da virker de noe større.

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider