Mandel Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Det har i senere tid blitt sendt en ny mitsubishi(?) reklame på tv, hvor en kvinnelig sjåfør kjører en mitsu av et eller annet slag under vann. Over bilen skimtes en eller annen fremtidsaktig ubåt.. Så til poenget, HVA HETER SANGEN som spilles under reklamesnutten??? Jeg har gått og nynnet på sangen i flerfoldige dager og lengter etter og høre den igjen. Hørte den ved ren tilfeldighet på radio men fikk ikke med meg sangtittel eller gruppenavn, så da vender jeg meg til de vise, og spør her inne :) Mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Send mail til mitsubishi norge og spørr.. De svarer som regel på slike mailer.. hehe. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 ringte til mistubishi norge akkurat, og de kunne fortelle meg at jeg fant reklamesnutten ute på nett på http://www.nyecolt.no så nå er jeg storfornøyd og har lastet ned videoen *repeat * Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 fortsatt ingen som vet tittelen? skulle gjærne hatt hele sangen selv jeg;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 dama i telefonen hos mitsu norge visste ikke tittelen, men hu sa at sangen gikk på radioen hele tiden nå, så hun sa at jeg skulle følge med på hitlistene i nær fremtid Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Høres ut som en norsk produksjon. Det er sikkert en upcoming gruppe fra Bergen eller noe :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Planet Funk - The Switch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Lurer på om jeg skal dra til dem og be om å få prøvekjøre den, og svippe en tur uti oslofjorden. Hadde jeg hatt lav nok iq, kunne jeg sikkert sluppet unna med det :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg