zub Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 2.0 CIH med Dobble 40 webere, enem 11(?) kam, stivere ventilfjører, større ventiler, smidde stempler. Har akkurat sittet i ascona og er helt klar til å slippe ned i en annen ascona. Starter med engang og er komplett. Pris : 4000,- Syns dere det er en grei pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 viss ikke du vil ha den så tar jeg den veldig gjerne for å si det sånn:D den må jo gå bra. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Su tru det var en ålreit motor ja. Jeg har da sagt jeg skal ha den og det var greit det så vi får se da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 høres knall ut til den prisen! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg