Bård Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Kjørte foran en svart hummer med endel krom, bl.a. krommede stigtrinn på siden etc. Jeg trodde nesten det var Xzibit selv som kom kjørende... Lurte på om det var noen her på forumet (man kan da ikke ha så kul bil uten å være medlem her ;) ) Noen som har bilder av denne? Så den i dag (lørdag 2. oktober) på Tiller i 16-tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Sikkert Stargate sin, det stemmer bra med Tiller siden de har studio der. Var det schvære cromfelger på den? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Sikkert Stargate sin du så ja. Men det går en mye fetere en i byen her også. Med mere chrome, senket 3", effektanlegg, kompressor osv ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 bilder bilder bilder!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Jeg tror ikke det var stargate sin. Den har jeg sett før, og tror ikke den var så bling bling... Jeg så kanskje den som funkes snakker om da? Var iallefall veldig mye krom på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Har ikke noen bilder av den liggende på pc'en her nå. Men hadde den sota ruter hele veien frem da? (Det har den jeg snakket om, men ikke Stargate sin) Og var det gromlyd i den? Lyden i den når den drar på er forresten helt ekstrem, V8 kompressor er stas :) Han som eier den er forøvrig over 50 år gammel ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Fikk ikke kikket så godt på den. Jeg satt og så på den i bakspeilet mens den lå bak meg. Etter hvert kjørte den over i høyre fil, og passerte meg i køen. Plutselig var den borte. Irriterende at jeg ikke husker reg-nummeret til den heller, men det var ikke Trondheim eller Oslo-reg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Bilen så vel mer eller mindre slik ut... http://www.finn.no/finn/car/object?id=4466994&sid=1317730810599116&pos=5&rub=2 Ikke Trondheimsregget nei, den er registrert på Møre. (Kjøpt av samme firma som den hummeren i url) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Den jeg så hadde stigtrinnet på siden i krom også faktisk. Hva er registreringsbokstavene for møre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Ålesund er UE/UF Ørsta/volda er UN Kva det er i romsdalen eller på nord-møre er eg ikkje sikker på. Har hørt ei historie at stargate hadde lånt ut en limo av etslag. Så hadde dei blit stoppa av politiet, når politiet banka på vinduet og det blei sveiva ned, berre rygga han tilbake og ga dei eskorte til flyplassen. For der satt kongen.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Da var det nok den møre-registrerte Hummeren jeg så. Husket bare at den hadde en U i nummeret.. Veldig kul bil anyway, håper at noen har bilder (eller at jeg er heldig nok til å se den igjen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Det går ein Hummer her i kommuna da... Giske utanfor Ålesund, såg den i byen på fredag. Kan hende den har bevegd seg nordover. Er ikkje sikker på skilt, og har ikkje bilete... Er veldig fine, kan hende han har kromma stigbret, isofall endel krom på den. Om eg ikkje huskar heilt feil. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Texas Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Så samme Hummeren på Tiller på lørdag i fire/fem-tida. Da jeg så den, kjørte den sørover med ca 40 fot offshore-båt på slep.. Hummeren så liten ut i forhold! Jeg prøvde å følge etter, men ble stoppa av lyskryssene :( Eieren disponerer ihvertfall mye penger, og liker å vise det frem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Alt for små hjul på den H2-en det snakkes om, slik skal det være: :D Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Kaksa Ålesund er UE/UF Ørsta/volda er UN Kva det er i romsdalen eller på nord-møre er eg ikkje sikker på. Tror kanskje det er UR i Romsdalen. Der omkring i hvertfall. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg