Gå til innhold

Pimpin' H2 i Trondheim

Ranger emnet

Bård

Anbefalte innlegg

Kjørte foran en svart hummer med endel krom, bl.a. krommede stigtrinn på siden etc. Jeg trodde nesten det var Xzibit selv som kom kjørende...

Lurte på om det var noen her på forumet (man kan da ikke ha så kul bil uten å være medlem her ;) )

Noen som har bilder av denne?

Så den i dag (lørdag 2. oktober) på Tiller i 16-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke noen bilder av den liggende på pc'en her nå.

Men hadde den sota ruter hele veien frem da? (Det har den jeg snakket om, men ikke Stargate sin)

Og var det gromlyd i den? Lyden i den når den drar på er forresten helt ekstrem, V8 kompressor er stas :)

Han som eier den er forøvrig over 50 år gammel ;)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kikket så godt på den. Jeg satt og så på den i bakspeilet mens den lå bak meg. Etter hvert kjørte den over i høyre fil, og passerte meg i køen. Plutselig var den borte.

Irriterende at jeg ikke husker reg-nummeret til den heller, men det var ikke Trondheim eller Oslo-reg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålesund er UE/UF

Ørsta/volda er UN

Kva det er i romsdalen eller på nord-møre er eg ikkje sikker på.

Har hørt ei historie at stargate hadde lånt ut en limo av etslag.

Så hadde dei blit stoppa av politiet, når politiet banka på vinduet og det blei sveiva ned, berre rygga han tilbake og ga dei eskorte til flyplassen.

For der satt kongen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så samme Hummeren på Tiller på lørdag i fire/fem-tida. Da jeg så den, kjørte den sørover med ca 40 fot offshore-båt på slep.. Hummeren så liten ut i forhold! Jeg prøvde å følge etter, men ble stoppa av lyskryssene :(

Eieren disponerer ihvertfall mye penger, og liker å vise det frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider