funkes Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Kaksa Det går ein Hummer her i kommuna da... Giske utanfor Ålesund, såg den i byen på fredag. Kan hende den har bevegd seg nordover. Er ikkje sikker på skilt, og har ikkje bilete... Nei, den er kjøpt fra forhandler. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by Texas Så samme Hummeren på Tiller på lørdag i fire/fem-tida. Da jeg så den, kjørte den sørover med ca 40 fot offshore-båt på slep.. Hummeren så liten ut i forhold! Jeg prøvde å følge etter, men ble stoppa av lyskryssene :( Eieren disponerer ihvertfall mye penger, og liker å vise det frem! Da så du nok Stargate-bilen. Han med Exteme-H2'en (som de blir kalt) har ikke 40" offshorebåt. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Så forøvrig en annen svart H2 i Olav Trygvasons gate i dag. Den var ikke like pimp (mye mindre krom..) og var BP-registrert. Var dette stargate-hummeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det er en Hummer på sunnmøre @ Hareid ! Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxFlyer Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 off-topic: den Stargate - jolla dere snakker om er en Fountain 42. Utstyrt med 2xMagnum 503 , ettermontert kompressor. Er visst god for 1500 HK. Har sett og hørt den på sjøen... går noe jævli :P Siter Mazda 323 GTX 91' xAudi 80 GTE Quattro 85' xVolkswagen Golf III VR6 93' xJeep Cherokee Limited 91' 4.0 H.O. xChrysler Neon 95' 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Sto en artikkel på VGNett for noen dager siden (finner ikke link) om hvor mye Stargate-folkene hadde tjent. Den siste kommentaren var noe slikt: "men vi kjører alle familiebiler. Her investeres det ikke i noen Ferrari." Men H2 og offshore-båt er jo familievennlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Reagerte på den kommentaren sjølv også. Men har ikkje stargate hatt en sportsbil av typen Ferarri eller Lamborgini da? Synst å ha hørt nokke rykte om det.... Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Kaksa Reagerte på den kommentaren sjølv også. Men har ikkje stargate hatt en sportsbil av typen Ferarri eller Lamborgini da? Synst å ha hørt nokke rykte om det.... Ock Lancer evo... i think.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Lamborgini Diablo, Porsche 996 Turbo, Mercedes SL500 med Kleerman kompressorkit osv...Joda...kun familiebiler i den gården :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by raboc Alt for små hjul på den H2-en det snakkes om, slik skal det være: :D mmmm, nice :D :D :D ¨ hadde ikke sagt nei til den :) Konge biler å kjøre også ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 link til artikkel i VG Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 De har jo alltid kjørt kule biler. Første jeg husker var en Typhoon som Mikkel vel ragga rundt i :-) Morsomt at folk som gjør det bra tar seg råd til å være litt anneledes i bilveien enn andre. Også morsomt at folk lykkes når de satser såpass høyt som Stargate ha gjort. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Kristiansund er UX Molde er vel UR Hvem er denne Stargate-karen? Henger ikke helt med jeg. :) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Stargate er eit lydstudio i Trondheim som har gjort det veldig bra, kan nemne artister som Cher, Elton John og Blue. Er drevet av tre menn, hallgeir, mikkel og stein. (trur isofall det var dei namna eg såg i vg) For meg så er det folk eg ser veldig opp til, held på med lydteknikk, og synst dei har fått det til ganske bra.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Texas Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by FoxFlyer off-topic: den Stargate - jolla dere snakker om er en Fountain 42. Utstyrt med 2xMagnum 503 , ettermontert kompressor. Er visst god for 1500 HK. Har sett og hørt den på sjøen... går noe jævli :P Faktisk hele 77,8 knop.. Hvis jeg ikke tar helt feil, så var det denne båten jeg så. Flere bilder fins på http://www.ofotfjordengrandprix.no/. Sånnt nåke likar me... :D -Texas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg