Enmas Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Bård Sto en artikkel på VGNett for noen dager siden (finner ikke link) om hvor mye Stargate-folkene hadde tjent. Den siste kommentaren var noe slikt: "men vi kjører alle familiebiler. Her investeres det ikke i noen Ferrari." Men H2 og offshore-båt er jo familievennlig ;) Joda. De har vel en ferrari også, husker jeg så en i et parkeringshus i trondheim og en kammerat var sikker på at det var stargate-folkene sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Det har vist kommet enda en "extreme" Hummer til byen nå. Kompressor på denne også, men litt mindre krom. Prata med han som eier den første extreme hummeren nå, og han har vært og sett på 24" til bilen...Så man skal ikke se bort i fra at det kommer på 24" chrome på den til våren :) Han er over 50 år men sa bare "man blir aldri for gammel til å være guttunge" :D Han hadde sett på spinners også, men fant ut han ikke var sååå guttunge lengre :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Den hummeren som er avbildet her med svære hjul har faktisk 26'' felger og rå stereoanlegg! Så den i finland på extreme carshow. Den bilen er rå! Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Kaksa Det går ein Hummer her i kommuna da... Giske utanfor Ålesund, såg den i byen på fredag. Kan hende den har bevegd seg nordover. Er ikkje sikker på skilt, og har ikkje bilete... Er veldig fine, kan hende han har kromma stigbret, isofall endel krom på den. Om eg ikkje huskar heilt feil. Bilen til onkelen til dama mi dette :) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Er då kanskje dama di frå Skjong? Isofall, kven er så du? :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Kaksa Er då kanskje dama di frå Skjong? Isofall, kven er så du? :p Dama mi er fra skjong ja ;) Fosse ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Såg faktisk bilen i går kveld... Ken av Fosse jentene da? bor sann ca 100m vekke.. :P men men, blei vel kanskje litt ver OT ditte.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Kathrine ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 aha.. :P Da trur eg at eg såg deg på Vikingen, kan det stemme? :p eg som var borte og spurte etter ho cathrin eit par ganga.. Om det sei deg noko, men men... Godt nyttår folkens.. :) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johgla Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 lurer på om h2 det er snakk om i begynnelsen av tråden tilhører Bjørn Rishaug (eide rishaug maskin++++før men solgte det og er vel god for en titalls millioner) han er i 50 åra..Bilen er svart med mye chrome og ux skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by johgla lurer på om h2 det er snakk om i begynnelsen av tråden tilhører Bjørn Rishaug (eide rishaug maskin++++før men solgte det og er vel god for en titalls millioner) han er i 50 åra..Bilen er svart med mye chrome og ux skilter. Det var den jeg snakket om iallfall. Det var Rishaug Truck de solgte, men det spiller egentlig ingen rolle. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 går en i kristiansand som er UX reg, og den er pimpet med diverse crome og stigbrett, og er senket og har vortex kompressor!! han er alltid rundt i landet og cruiser.. sikkert han!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by golfnos går en i kristiansand som er UX reg, og den er pimpet med diverse crome og stigbrett, og er senket og har vortex kompressor!! han er alltid rundt i landet og cruiser.. sikkert han!! Nei, det går to med kompressor i Trondheim med omegn, så jeg regner med det er er en av de. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Kaksa aha.. :P Da trur eg at eg såg deg på Vikingen, kan det stemme? :p eg som var borte og spurte etter ho cathrin eit par ganga.. Om det sei deg noko, men men... Godt nyttår folkens.. :) Joda kan nokk stemme det. Kim sund ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Kim Sund stemmer ja.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg