Gå til innhold

Pimpin' H2 i Trondheim

Ranger emnet

Bård

Anbefalte innlegg

Originally posted by Bård

Sto en artikkel på VGNett for noen dager siden (finner ikke link) om hvor mye Stargate-folkene hadde tjent. Den siste kommentaren var noe slikt: "men vi kjører alle familiebiler. Her investeres det ikke i noen Ferrari."

Men H2 og offshore-båt er jo familievennlig ;)

Joda. De har vel en ferrari også, husker jeg så en i et parkeringshus i trondheim og en kammerat var sikker på at det var stargate-folkene sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har vist kommet enda en "extreme" Hummer til byen nå.

Kompressor på denne også, men litt mindre krom.

Prata med han som eier den første extreme hummeren nå, og han har vært og sett på 24" til bilen...Så man skal ikke se bort i fra at det kommer på 24" chrome på den til våren :)

Han er over 50 år men sa bare "man blir aldri for gammel til å være guttunge" :D

Han hadde sett på spinners også, men fant ut han ikke var sååå guttunge lengre :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Originally posted by Kaksa

Det går ein Hummer her i kommuna da...

Giske utanfor Ålesund, såg den i byen på fredag.

Kan hende den har bevegd seg nordover.

Er ikkje sikker på skilt, og har ikkje bilete...

Er veldig fine, kan hende han har kromma stigbret, isofall endel krom på den.

Om eg ikkje huskar heilt feil.

Bilen til onkelen til dama mi dette :)

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by johgla

lurer på om h2 det er snakk om i begynnelsen av tråden tilhører Bjørn Rishaug (eide rishaug maskin++++før men solgte det og er vel god for en titalls millioner) han er i 50 åra..Bilen er svart med mye chrome og ux skilter.

Det var den jeg snakket om iallfall. Det var Rishaug Truck de solgte, men det spiller egentlig ingen rolle.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfnos

går en i kristiansand som er UX reg, og den er pimpet med diverse crome og stigbrett, og er senket og har vortex kompressor!!

han er alltid rundt i landet og cruiser.. sikkert han!!

Nei, det går to med kompressor i Trondheim med omegn, så jeg regner med det er er en av de.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider