Gå til innhold

88 BMW 325 m/full riegerstyling ++

Ranger emnet

Hondie

Anbefalte innlegg

Høres jo meget kurrant ut da! Men er den godkjent ombygd fra 320 til 325 og hva ellers enn mellomaksling og soltaket er deffekt\må repares?

Er det langt i fra Skien du bor ? og kan bilen kjøres ned eller må den fraktes?

er MEGET intressert!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke godkjent ombygd motormessig (da ville ikke jeg turt å få pris på forsikring i alle fall hehe)

Det er litt generell småfiks.

Setene er ikke pene (sitter nye leatherlook på dem nå)

Den er ikke strøken i lakken. Er nylakkert for ca 1 år siden, så den er blank men har bl a sprukket litt på framskjermen og bærer preg av at den er lav foran (fangeren har sprukket litt).

Den burde ikke kjøres til Skien med den mellomakslingen.

Da må jeg eventuelt fikse den før levering, for da er bilen fullt kjørbar.

Bilen er bra, men selvfølgelig ikke STRØKEN til denne prisen....

Civic VTi (solgt)

Del Sol VTi (solgt)

BMW e36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort svar :eek:

Nei, skjønner selvfølgelig at den ikke er strøken til den prisen! hadde såfall planlagt en ny lakkering osv! Langt fra der du bor til Skien eller!? Hva skal du ha for å utbedre mellomaksling feilen før et eventuellt kjøp?

Er det sprekk i selve fangeren eller kun i lakken?

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en sprekk i selve glassfiberen lar seg lett fikse med polyester. Karosseriet har gått ca 270000 men alle dela har gått ca 180000. jeg kan fikse mellomaksling. Prisen diskuterer vi hvis du er interesert i å hente bilen fort. Er ikke sikker på hvor langt det er fra skien til gjøvik, men det er ca 12 mil fra oslo til gjøvik.

Civic VTi (solgt)

Del Sol VTi (solgt)

BMW e36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hente bilen så fort du får ordna slik at den er i kjørbar stand jeg! Hvis det er noe anlegg som følger med bilen, er det mulig å kutte ut dette for å få prisen ned? Bare si fra hvor lang tid det vil ta for deg å få bilen i kjørbar stand!

kan du også fortelle litt om hvor mye rust det er på bilen og feil det er kritisk at jeg burde vite om ? :) har et recaro interiør jeg putter i den så det innvendige er ikke noe problem!

kan sikkert ta en tur til uka og ta en titt på bilen med cash, så hvis den er i en god stand så ordner vi et kjøp der og da :)

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fikse mellomakslingen. Skjønner jo at det blir et problem for folk å få med seg bilen med defekt drivaksling. Melder fra her så fort det er i orden.

Det er ikke noe stereo i bilen så under 18.000,- går den nok ikke.

Det andre som er kritisk er soltakmekanismen. Den er tatt ut og man kan derfor bare dytte opp soltaket. Litt miklearbeid så er det i orden, men dette blir ikke fikset før salg da grunnen til at jeg selger bilen til denne prisen er at jeg ikke har tid til å drive med disse småtingene selv når jeg ikke skal ha bilen.

Det er bittelitt rust på jekkfestene foran, ellers bra.

;)

Civic VTi (solgt)

Del Sol VTi (solgt)

BMW e36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte bare på om det var noe anlegg pga at jeg har så mye av det fra før! Men det passer bra at det ikke er noe i den fra før av, morro å bygge nytt!

Venter spent på melding her når du har fått utbedret mellomakslen!

Er det slik at takluken ikke går igjen?

Hvordan er motoren.. ventilflyt eller tikkelyder..?

Hva er egentlig grunnen til at mellomakslingen er gåen.. mye herjing?

Venter på å høre fra deg ;)

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at den er gåen er UAKTSOMHET!?!

Samboeren skulle bytte ei foring under der og i stedet for å hekte av eksosanlegget forsøkte han å presse det unna. Dette tålte ikke akslingen...

Takluken går igjen, men den kan enkelt dyttes opp i bakkant med bare hånda innenfra.

Motoren virker bra. Den har jo gått ærlige snart 200.000 men den går nok maaaange til.

Civic VTi (solgt)

Del Sol VTi (solgt)

BMW e36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca 4-5 timers kjøring fra Skien til Gjøvik! Kjører inn til Oslo og viderere til enden av mjøsa og så til venstre ;)

Fikk en detaljert forklaring!

Bare gi lyd fra deg når mellomakslen er fikset og bilen kan kjøres hjem, så drar vi herfra så fort som mulig, fortstår at du vil bli kvitt bilen fort!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til gsi-power som fikk lagt inn bilde her. Jeg får ikke lagt til attachments jeg. Finner ikke ut hvor jeg får endret denne innstillingen helller. Har ikke lett så godt.

Skulle ha lagt ut noen felger til salgs også, så det er fint hvis noen kan hjelpe meg her.

Skal prøve å fikse mellomakslingen i dag.

Civic VTi (solgt)

Del Sol VTi (solgt)

BMW e36 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikser du mellomakslingen i dag, så kommer vi å henter bilen i morgen!

For å legge ut bilder så kan du legge ut en salgs annonse på autodb først og så kopiere adressa hit så skal jeg ordne bilder for deg!

Eller du kan gjøre det selv ved å kopiere adressa til bildet og lime den inn i IMG funksjonen rett ovenfor!

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider