PoloDude Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 En jeg kjenner er int i stor front og bakfanger.....(heter vel style)..vet at disse ikke vokser på trær og at NBS sikkert har,men jeg lovet å høre om det var noen her fra noen som har byttet fangere(litt billigere enn NBS...).....G-Yog....fra GTI en??? Anyone? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 er vel slik fanger som du har selv du mener ? såfall så har jeg en liggende med liten skade.... har bud på 500 med den little skaden.... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jepp...sånne som jeg har ja......er int i både front og bak...... (hadde jeg ikke vært student skulle han fått kjøpt mine og jeg kjøpt RS fangere......men det blir en annen gang) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Da har jeg muligens en frontfanger fra Gou.....(G-Yog skulle ha sine)....men jeg mangler en bakfanger hvis noen vil selge...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg