Jonte Skrevet Desember 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2002 Er det mulig at dere gutter klarer å ordne litt flere Themes til forumet? Sånn at man slipper å se den samme siden hele tida? :) F.eks en Juletheme og noe bil relatert, osv? det er vel ikke umulig? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 folka har sikkert litt bedre ting å drive med !!! du får endre på farvene i windows !!!! :rolleyes: -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by LilleGud folka har sikkert litt bedre ting å drive med !!! du får endre på farvene i windows !!!! :rolleyes: har laga egen theme til win xp jeg :) Golf theme ting.. Men, hakke noe med forumets theme å gjøre.. å dem hakke bedre ting å gjøre ;) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 VÆR SÅ SNILL å gi faen i et jule theme... please...... Ola, 25 år.... 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by Jonte å dem hakke bedre ting å gjøre ;) hva er det du har røyka ?? har ikke bedreting å gjøre ? drive forum, drive firma, jobbe osv ? :rolleyes: nei jule theme går forran det så klart !!! -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by ola VÆR SÅ SNILL å gi faen i et jule theme... please...... Ola, 25 år.... Enig!! Drit lei slike Jule ting allerede.. Julenick på irc til og med.. nei takk.. Bra slik det er ja.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by NoLimit Enig!! Drit lei slike Jule ting allerede.. Julenick på irc til og med.. nei takk.. Bra slik det er ja.. :) Haha, jule nick på irc er så forbanna håpløst lol lol - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by Jonte Sånn at man slipper å se den samme siden hele tida? :) Finne på no annet da kanskje? Ut å leke i snøen ellerno? Lage engler? :D:D:D MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Hva med et "Bilforumet.net Juleverksted"? Kan vi lage julepynt, gaver til mamma og pappa og sånn! Haha! Alcantara julekurver, karbonfiber julestjerner osv.. :D :D :D 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by Efini Hva med et "Bilforumet.net Juleverksted"? Kan vi lage julepynt, gaver til mamma og pappa og sånn! Haha! Alcantara julekurver, karbonfiber julestjerner osv.. :D :D :D lol lol lol lol lol 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by LilleGud folka har sikkert litt bedre ting å drive med !!! Som å endre og stenge tråder etter eget forgodtbefinnende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Hva faen er problemet deres da? Lillegud, Erling, Ola, Efini, Nolimit... - Jeg sa forskjellige themes, som f.eks Juletheme, et anna theme med andre farger, andre motiver osv.. Ikke bare Jule ditt og datt, men brukte det som et eksempel. - Dessuten har forumet en slik funksjon at du KAN velge det themet du vil ha. Det er det som gjør det genialt. Ola kan få lov til å ha det vanlige themet og kose seg med det. Jeg kan få ha et med litt andre farger og kose meg med det og noen som er glad i jula og liker julestemningen kan få lov til å ha Juletheme. Det vil altså ikke gå utover dere gamle grinete som ikke tåler jula.. Så jeg forstår faen ikke hva dere klager over.. Men, siden det er en funksjon for å kunne bytte theme synes jeg det er litt kjipt at man bare kan ha default themet? Jeg er vel faen ikke alene om å ville ha litt andre motiver og farger på forumet? Antar dere kjøper en bil med den fargen dere liker, hvorfor ikke ha forumet i de fargene du liker?! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 jeg tror en rosa theme hadde vært tingen, kanskje det hadde kommet masse 16år gamle jenter inn her *mmmm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Marius.R jeg tror en rosa theme hadde vært tingen, kanskje det hadde kommet masse 16år gamle jenter inn her *mmmm* ' Haha. Jaja, om dem hadde likt den themen, så hadde dem valgt den... - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by Jonte Hva faen er problemet deres da? dere gamle grinete... Så jeg forstår faen ikke hva... Jeg er vel faen ikke... Hva er problemet ditt da? ;) Sitter du og hisser deg opp igjen nå? Må ta det litt kuli vet du. -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg