ZateliTe Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 heisann!..jeg har en 1971 mod. mini morris i garasjen som jeg skal begynne å pusse opp snart!..så er det to bodykit jeg har litt lyst på... så jeg lurer på hvem av de dere synes er kulest!? http://home.no.net/dagroar/ eller: http://www.autoclassic.no/zeemax.htm Siter legg meg til på messenger eller send en mail hvis dy jar noen stylingtips til mini! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Syntes den øverste var kulest Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Jeg som ikke liker styling, synes det nederste settet var penest :D Falt for de pene runde hjulbuene, i motsetning til de klumpete bredderne (M3-ish look) på den øvre. Så grei ut foran og bak også, dette var kanskje litt tamt på den øverste. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Nederste! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Den nederste er helt klart finest Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Helt enig, det nederste var finest :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 folket har talt, nederste var dritfet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Nederst Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Likte nederste, Zeemax best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 er kansje ikke noe vanskelig valg? den øverste var jo rett å slett harry... helt klart den nedeste... Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Zeemax kittet var penest for Mini... likte ikke de hullene bak hjulbuene på den andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 nederste var helt klart penest. Men nesten et must med gummi mellom stylinga og karrosseriet, slik som på den sølvfarga. ser ti ganger bedre ut enn at det går i ett slik som på den røde på samma sia. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Nederste. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 er en kar i gata hos meg som har en SKIKKELIG strøken mini med akkurat det bodykittet på nederste linken... selges for 28.000kr. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Det nederste var definitivt fetest! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg