Gå til innhold

Kabeltrekk i torpedovegg

twinflower

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skal flytte over anlegget mitt til den nye bilen min, og i forhold til den gamle mazda'en min så var det ikke bare bare å trekke noen strømkabel gjennom torpedoveggen. Det virker som om jeg må rive ut dashbordet og borre noe bak speedometeret en plass deromkring. Uansett så er det sikkret noen her som har gjort dette før meg og vet om bedre måter?

Anyone?

-Yngve

EDIT; Har elektrisk speedomter, så kan ikke trekke den sammen med speedowiren.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by twinflower

Jeg driver og skal flytte over anlegget mitt til den nye bilen min, og i forhold til den gamle mazda'en min så var det ikke bare bare å trekke noen strømkabel gjennom torpedoveggen. Det virker som om jeg må rive ut dashbordet og borre noe bak speedometeret en plass deromkring. Uansett så er det sikkret noen her som har gjort dette før meg og vet om bedre måter?

Anyone?

-Yngve

EDIT; Har elektrisk speedomter, så kan ikke trekke den sammen med speedowiren.

Er en kabelgjennomforing paa venstre side innenfor innerskjermen, bare aa ta den bort imens du trekker kabel (sorry for mangel av norske bokstaver, er for tiden i Florida)

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hyggeli å høre :)

her er et par bilder som kanskje kan hjelpe deg ;)

bilforumet%20001.jpg

bilforumet%20002.jpg

om jeg husker riktig hjelper det om du skrur løs sikringsboksen som sitter på førersiden inni bilen.. kommer lettere til da. så er det bare å bruke litt øyemål osv hehe ;)

- 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt)

- 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin)

- 87 Nissan King Cab (bruksbil)

- 06 Opel Vectra (solgt)

- 90 Nissan 200sx S13 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by ViceGuy

Er en kabelgjennomforing paa venstre side innenfor innerskjermen, bare aa ta den bort imens du trekker kabel

Du kunne ikke få lagt ut bilder av hvor du snakker om? Jeg sliter litt med å finne den c.. R det mye pes å få døttan gjennom der eller??

2.0 glx,

Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by glx-rider

Du kunne ikke få lagt ut bilder av hvor du snakker om? Jeg sliter litt med å finne den c.. R det mye pes å få døttan gjennom der eller??

Ehhhh nå er det "litt" pes for meg å få tatt det bildet da

1. Bilen står i garasjen hjemme.

2. Jeg er på jobb i florida

Men når jeg kommer hjem så kunne jeg nok ha gjort det, må trekke en ledning til gjennom der til mine pace-car strobelys som er innkjøpt her borte :D

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har nesten nettopp montert største deler av annlegget i min bil, + noe annet som henter strøm fra batteriet. Jeg tok bort dekkslet under viskerne og byttet ut gummigjennomføringen under viskerarmene med denne. Var ikke så mye arbeid akkurat det, pluss at det ser ikke så verst ut??

Bildr kommer..

4432_1099958720.jpg

4432_1099856990.jpg

Med hilsen / Best Regards

Anders T.

Flat Out Racing

"When in doubt, go flat out."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Futte

Har nesten nettopp montert største deler av annlegget i min bil, + noe annet som henter strøm fra batteriet. Jeg tok bort dekkslet under viskerne og byttet ut gummigjennomføringen under viskerarmene med denne. Var ikke så mye arbeid akkurat det, pluss at det ser ikke så verst ut??

Ser ikke bildene jeg, linken reffererer til filer på U:\ :D

Må jo legge opp de oxo dah

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider