funkes Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Selger en ubrukt type-s dumpventil. Den ligger bare på rommet mitt og råtner, og jeg er litt pengelens for tiden. Så leng inn et bud da ;) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by funkes Selger en ubrukt type-s dumpventil. Den ligger bare på rommet mitt og råtner, og jeg er litt pengelens for tiden. Så leng inn et bud da ;) det e vel neppe det eneste som ligger og råtner på rommet ditt..... Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Sakligheten fra deg er høy, som vanlig :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by funkes Selger en ubrukt type-s dumpventil. Den ligger bare på rommet mitt og råtner, og jeg er litt pengelens for tiden. Så leng inn et bud da ;) hva snakker vi om i pris her? Trenger egentlig dump :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg