Gå til innhold

P11-144 modeller

awt

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og ser på P11-144 og selv om det blir noen år til jeg kan ha en slik, så er der gøy å se.

Men skal jeg ha ny bil så vil jeg ha mer effekt enn jeg har nå, og har funnet ut at det ikke er noen Gt versjon av disse, hvertfall ikke funnet noe. SÅ er det noen som vet mer om disse og hva som finnes?

Det sprekeste jeg tror jeg har funnet er Sport M6 eller noe slikt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utgavene med 1.8 har 114 hk, de med 2.0 har 140 hk. De kan hete Sport eller STCC edition. STCC gjelder kun sedan.

M6 (-CVT) er girkassa. I utgangspunktet automat, men du kan gire som på en manuell når du vil - tror jeg. Har ikke helt oversikt over dette. :) Men de kommer med 5-girs manuell kasse.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det egentlig har noe med spørsmålene å gjøre, men jeg synes det er på sin plass å påpeke at jeg ikke synes P11-144 er noe spesielt pen..

Det går også an å påpeke at faren til en kamerat, som er mekaniker på Nissan-verksted, han visste ikke om noen modeller som het noe sånt. Akk akk, man skylder internett en takk :P

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at de eksisterer selv. Men, nå virket det kanskej som jeg er urettferdig i min kritikk. Da kan jeg nevne, til P11-144 sin store fornøyelse, at jeg synes stasjonsvogna (den heter vel da W11-144?) er meget pen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jap_Power

84kw x 1.36 = 114 hestekrefter.

Ja.. helt enig med den... merkeligt..

pyttsann.. må vere litt "av" den formelen eg har då..

Oki.. takk takk..!! Du har nettopp spandert noe tilsvarende induksjons luftinntak til bilen min! :D :D Nå går den som ein kule..! 5 vanvittig spreke hester mere..! Kan spinne på tørr asfalt og alt nå!!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis av meg hadde en STCC. Steike døtte, knallpene biler.... Går godt også, og har en helvetes fin automatkasse(tiptronic). Dog synes jeg 140hk blir i minste laget... Og om jeg hadde hatt 240k(som han betalte for den), så hadde jeg ikke kjøpt den. :P

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da går det jo an, når det er litt funky ekstrastæsj :)

Men er det verdt pålegget i prisen?

Vanskelig spørsmål kanskje..

Men felgene var fine da..

Mye må man betale for sånne fra Nissan? 100 000? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider