Gå til innhold

P11-144 modeller

awt

Anbefalte innlegg

Tja... STCC pleier å være dyrere enn Sport utgavene, og bilene er så og si like hvis man ser bort fra det ekstra-stæsjet. :) Men hvis man vil ha en bil som det er bare 100 stk. av og det utstyret, så har man valget. :)

Deler av utstyret som kommer på STCC kan kjøpes løst fra Nissan. Men det meste er ikke lenger i produksjon.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker så meget.. Men dei ser nok litt små ut på bilen min nå..! (har ikkje senkt den ennå)

Pluss at eikene svinger inn før kanten, får dem til og se ennå litt mindre ut..! Men dei funker knall!!

Eeey..! du har jo sånne øyelokk!!! Det vil eg og ha!! *hehe*

Kossen var dem og feste?? (trenger ny høyre lykt før eg skaffer det forresten da..)

Da kommer vi til det da.. ka koster høyre frontlykt til ein P11-144?? (lyst og bytte?? du kan få.. uhh.. ein 13mm fastnøkkel av meg)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyelokka får du hos http://www.autospar.no Koster rundt 600 kr. om jeg ikke husker feil.

Jeg fikk med noe klin på tube :) til å feste de med. Det går fint om du er forsiktig. Pass på så du ikke får dritten på fingre/deler av bilen der det ikke skal være osv.

Tror ikke de frontlyktene er billige. :( Jeg har dessverre bruk for frontlykta, og 13mm fastnøkkel har jeg to av. :)

Skal skifte Xenon pære i morgen. Den kosta 800 + moms.

[ ] Nissan Sunny E15ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jap_Power

Tror ikke de frontlyktene er billige. :(

Tviler på at det er den billigeste modellen i hyllen eg og..! Kjøpte en enkel lykt til ein 86 modell Alto eg hadde, og den kostet nermere 1000 kroner.. kan tenke meg ein ca 3-4 tusen kanskje? Hmm..!

Muligt og bare bytte glasset kanskje? (er bare det som har sprukket, så man kan jo håpe.. er det som blei gjort på baklykta når eg kjøpte bilen.. men der er det jo kondens nå! ):mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jap_Power

Skal skifte Xenon pære i morgen. Den kosta 800 + moms.

Uhm.. er det Xenon pærer orginalt i dei lampene der? Eller er modellen din mer "heldig" ?? Blei litt skremt nå! Eneste pærene eg har byttet, er for skiltbelysningen.... (og dei holderene lekker.. *fae#*)

På tide og klage litt tror eg.. få litt igjen på garantien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...