Gå til innhold

Hvilken Civic?

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Satt å glimta på Fast&Furios på tv igår.. og blei litt småintr i hvilken type civic de benytter seg av under "ranene". Altå de svarte med grønne neon osv.. hvilken type er dette? Årsmod, motor osv?

*Nysgjerrig*

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, når sant skal sies har jeg hatt lyst på Civic lenge...t.o.m FØR jeg fikk A4'en, men jeg tviler egentlig på at det blir Civic på meg noen gang. Hvordan trives du i den nye bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ArraKiss

He he, når sant skal sies har jeg hatt lyst på Civic lenge...t.o.m FØR jeg fikk A4'en, men jeg tviler egentlig på at det blir Civic på meg noen gang. Hvordan trives du i den nye bilen da?

hehe.. det sa jeg og ;)

Trives kjempebra jeg! digg bil å kjøre. Billigere enn A4`n på alle måter...

Bare jeg får solgt audi`n nå så blir det påkost av civic :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal nok ha ny type bil jeg og, og ja kanskje det blir en Honda, man vet jo aldri.... Japansk kvalitet er det jo:)

Sliter virkelig med salg av Tysker'n om dagen så jeg nesten har gitt opp å få salg før vinteren. Dårlig respons.... Hvordan er det med deg?

Men OM jeg skal ha Civic så blir det nok den coupe utgaven vi snakker om her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en URL hvor man kan lese mer om disse civicene? Tenkte jeg skulle bli en skikkelig F&F nerd her :p

Tenkte på styling, årsmodell etc. som er benyttet i filmen seff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skal nok ha ny type bil jeg og, og ja kanskje det blir en Honda, man vet jo aldri.... Japansk kvalitet er det jo:)

Sliter virkelig med salg av Tysker'n om dagen så jeg nesten har gitt opp å få salg før vinteren. Dårlig respons.... Hvordan er det med deg?

Men OM jeg skal ha Civic så blir det nok den coupe utgaven vi snakker om her:)

Går ikke så bra med salget mitt heller.. men bilen må bort den.. om jeg så må selge den til skikkelig sjørøverpris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Går ikke så bra med salget mitt heller.. men bilen må bort den.. om jeg så må selge den til skikkelig sjørøverpris...

Har tenkte tanken jeg å, men er for jæævli å selge for slikk og ingenting heller.. om jeg ikke får et seriøst bud innen denne mnd så gir jeg opp, retten å sletten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en URL hvor man kan lese mer om disse civicene? Tenkte jeg skulle bli en skikkelig F&F nerd her :p

Tenkte på styling, årsmodell etc. som er benyttet i filmen seff!

http://www.moviecarz.com/ det er han Craig lebermann (usikker på uttalelse) han som var resisjør osv i filmene, han eide noen av de bilene som var med i F&F og 2F 2F . eide bla annet Skylinen i 2`rn, du må være medlemm for å se på siden, men det skal være gratis tror jeg, tror du finner noe av det du leter etter på denne siden.

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider