Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for handlen beemerworld, håper du blei like fornøyd som meg.

Skal ha 540 frontfanger nå, så jeg får håpe den blir litt mer kjørbar på de møkkaveiene her nede, det er jo i prinsipp en orginalfanger med luftinntak under tåkelyktene med kjøling til bremser. Har orginalfanger nå, men den er mørk blå så det kan den bare fortsette å være til vintern er over Da blir det lakk og litt diverse.

Ellers blir Borbet felgene vinterfelger, men de kommer ikke på før til neste vinter, prøver de nok før den tid alikevel. Det blei forøvrig noen dyre felger, endte med 4900 kr i bot og 2 prikker etter 94 km/t i en 70 sone.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da det hørtes ikke bra ut

fraontfangeren ble forresten bra.. den blir lakkert omgående

sjekk "prosjekt dieseldyret" tråden min så får du se bilder ... synd med bota... håper å se deg på våler i mai... prøver å få til cruising fra elverum på lørdagsmorgen.. ta med vestfoldingene og så kjører det masse bayerische inn sammen

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff da det hørtes ikke bra ut

fraontfangeren ble forresten bra.. den blir lakkert omgående

sjekk "prosjekt dieseldyret" tråden min så får du se bilder ... synd med bota... håper å se deg på våler i mai... prøver å få til cruising fra elverum på lørdagsmorgen.. ta med vestfoldingene og så kjører det masse bayerische inn sammen

Gatebil du mener nå?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Yes, må se bilder av hvordan det ble.

Her er noe av det jeg har bestillt:

Stor kjørecomputer

Cruise control

M5 ratt

Luftinntak til bremsene (540 front)

M stoff matter og bagasjeroms matte

Svarte riller i nyrene

+++

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja mye kobling av kabel på deg fremover skjønner jeg hehe ... ligger noen bilder av reparasjonen av fangeren på tråden min her på forumet hvis du er interresert... "prosjekt dieseldyret".. gleder meg til snøen går jeg.. fikk en stooor pakke med div autoglym i dag .. hehe blir nok billøs i et par dager utpå våren .. bilen skal bli renere enn fra fabrikk hehe

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider