Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

Veldig pen bil, nydelig interiør, pen farge, cleant og stilrent utseende, en ytterst smakfull E34. Vet ikke hvordan si det bedre, helt nydelig! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Hva er det nå du sga ha?

Tja, si det. Har snust litt på BMW 318tds, Rover 75, Saab 9-5 og Volvo V70, men gudene vet hva det blir til. For alt jeg vet kan det godt hende jeg ender opp med en billigbil til 30 000,- også.

Fin bil dette :)

Takk, alltid hyggelig med komplimenter :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig og fornuftig fru Blom.

BMW ligger jo selvfølgelig hjertet nærmest uansett, kjøper jeg noen av de andre nevnte blir det mest som et komfortabelt framkomstmiddel. Greia er at de pengene jeg har som jeg kan bruke på bil strekker seg til strøkene E34 som jeg har nå, kjempe gode biler, men vil prøve noe annet. Ellers så blir det litt shabby E39, det kunne jo vært ålreit, men siden broren min har E39 så dropper jeg det. E36 kan være aktuellt, men da kun som velutstyrt stasjonsvogn og E32 hadde jo vært deilig, men ser for meg at det blir alt for dyrt å eie som student.

Derfor vurderer jeg å prøve noe nytt. Det som kanskje frister mest utenom BMW er nok Rover 75. Ikke bare fordi det var BMW som utvikklet bilen, men også fordi det er en utrolig stilig bil som er god å kjøre.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen solgt dessverre. Ny eier tok med seg sønnen sin og tok bussen fra Ørsta på vestlandet til Drammen hvor vi hadde avtalte om å møtes dagen etter. Jeg gjorde klar bilen kvelden i forveien så jeg var klar til å dra med en gang jeg var ferdig på nattevakt.

Bilen rett før jeg dro hjemmefra.

DSC00658.jpg

I ren frustrasjon, sinne og redsel ble høyre foten litt tung.

DSC00662.jpg

Vårt siste pitstop sammen.

DSC00663.jpg

DSC00664.jpg

Så var vi i Drammen. Kjøper hadde bestemt seg på forhånd og var klar til å dra tilbake så fort som mulig, mens jeg prøvde så godt jeg kunne å hale ut tida for å få litt ekstra tid med tralla.

DSC00670.jpg

DSC00668.jpg

Ny eier var dratt og jeg var forlatt. På vei hjem var tiden moden for å kureres mot min fobi for offentlig transport, noe jeg har skydd som pesten så lenge jeg har visst hva smerte betyr.

DSC00671.jpg

Jeg var noe usikker på om jeg skulle kasta meg forran toget, men en sjekk på 100 000,- i sekken gjorde at jeg ombestemte meg.

DSC00674.jpg

Alkohol er for å få folk til å glemme, noe jeg fort glemte.

DSC00675.jpg

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider