Gå til innhold

Tråden om min 525i, E34

Ranger emnet

Evjen

Anbefalte innlegg

Originally posted by BMW-328

igjen, grattis med 525n og grattis med rå vinterbil! Sånn vil jeg ha..er den bakhjulsdreven!?:)

Takk for det!

Så klart er 929`n RWD, hvis ikke blir det jo ikke ekte vinterbil ;)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ReWrite

Huff, E34 er for øyeblikket min drømmebil.. da sett i et perspektiv at jeg snart har råd til en :)

Bilen din Evjen ser bare helt utrolig snaxy ut, akkurat sånn jeg også er på jakt etter.. men i den prisklassen jeg er i akkurat nå finnes det bare 520i med godt over 250000 på tellern :P *spare*

Men keep up the good work.. nais and tidy.. sånn vi liker BMW!

Forresten, er det 120d moren din kjører? Er den så spenstig som de sier? :)

E34 var min drømmebil ganske lenge, eller gikk perioder da det skifta mellom E32 (7`ern) og E34. Angrer ikke et sekund på at jeg valgte E34.

Hvis du skal kjøpe deg E34 så kjøp en med M50 motoren eller M50U (med Vanos som kom etter 93) hvis du har nok penger. M20 motorene sluker bensin og i lengden blir det nok dyrere å eie en sånn med tanke på bensin forbruk osv. M50 motorene har også registerkjede istedenfor registerreim som M20 har.

Fint at du liker bilen min forresten, jeg må si jeg har blitt veldig glad i den og vil nok ikke selge den hvis det ikke kommer noen med en svær koffert med penger til meg.

Vet ikke helt hva som skjer neste med bilen, men V8 front og lakkering helt ned kan være aktuelt avhengig av lønningsposen. Sliter også med å bestemme meg for felger, har kikka på Alpina, Rondell 58 og Breyton Magic i det siste.

Mamma kjører 120d ja, den går temmlig bra, iallefall bedre enn min, og jeg synes min går helt greit med tanke på at det er 192 hk. Jeg sammenligna forøvrig 120d med bilen til onklen min i helga, en E39 530d med chip, og jeg synes de gikk temmlig likt. Si ifra hvis du er i Larvik en gang, så kan du bedømme selv ;)

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

ga for den da:)?

6000 kr, EU-OK fram til aug. 2006. Bilen er forøvrig i ganske grei stand, en del overflaterust, men det skal jeg pusse ned tenker jeg. Ellers så fulgte det med bra vinter og sommerdekk, (2 av sommerdekka er ikke "så" bra lengre).

Jeg synes det er en veldig ok bil for de pengene og har ikke problemer med å anbefale en sånn bil i grei stand. Dessuten er det bedre å bruke en sånn som vinterbil enn å ihjelkjøre en BMW ;)

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil! Endelig en som også har skjønt dette med clean styling. Det er noe som er der, men som alikevel ikke synes veldig. PENT! Good Work!

Er stad vekk sørover i Larvik på div. Fredager :P så får se etter bilen din når lappen er i boks, om den ikke er det allerede? fant ut at jeg kanskje er litt treig med å skryte av bilen din.. i forhold til resten her..

- Rich -

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Richie85

Grattis med bil! Endelig en som også har skjønt dette med clean styling. Det er noe som er der, men som alikevel ikke synes veldig. PENT! Good Work!

Er stad vekk sørover i Larvik på div. Fredager :P så får se etter bilen din når lappen er i boks, om den ikke er det allerede? fant ut at jeg kanskje er litt treig med å skryte av bilen din.. i forhold til resten her..

- Rich -

Takk for det :)

Det må jo selvføgelig være cleant, men som sagt er jeg ikke helt "ferdig" med bilen. Det blir som sagt V8 front, lakking helt ned og felger som er igjen.

Flott at noen liker bilen iallefall, får inntrykk av at om man ikke gjør noe ekstremt så blir man ikke lagt merke til. Men heller anonym og pen, enn kjent og stygg ;)

Du kan begynne å kikke etter bilen min etter rett etter nyttår, da er lappen i boks. Om du ikke ser meg så ses vi sikkert på noen BMWCCN treff utover i neste sesong regner jeg med?

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi gjør! uansett hvor clean den er, så er det dette med at kjennerne ser det.. De som kun ser det mest brutale, de vet knapt hva dem ser på.. er min mening.

Men bare å holde oppdatering på hva som skjer med bilen din, tror det kan bli veldig pent. Fant no M5 styling til E34 for 5000, front/side og hekk..

Men faen det er gøy med bil assa, får senket min imorgen, så bestiller jeg plastikken snart.. så får håpe den blir ferdig til du har lappen.. ikke noe gøy å kjøre rundt i original bil! Ser ut som en skikkelig pappabil nå.. heh

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi gjør! uansett hvor clean den er, så er det dette med at kjennerne ser det.. De som kun ser det mest brutale, de vet knapt hva dem ser på.. er min mening.

Men bare å holde oppdatering på hva som skjer med bilen din, tror det kan bli veldig pent. Fant no M5 styling til E34 for 5000, front/side og hekk..

Men faen det er gøy med bil assa, får senket min imorgen, så bestiller jeg plastikken snart.. så får håpe den blir ferdig til du har lappen.. ikke noe gøy å kjøre rundt i original bil! Ser ut som en skikkelig pappabil nå.. heh

Jeg er VELDIG intressert i den M5 stylinga. Hvem har den og hvor er den?

Skjønner hva du mener med pappa bil ja, føler at min også er litt sånn nå. Er ikke sikker på om jeg skal senke min før eller etter snøen kommer, har jo vinterbil i tillegg, så får se.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke.. husker det var en fyr på BMW CCN siden som hadde alt pluss hekkspoiler til 7000.. men vet ikke om det er solgt da.. mener jeg så dette settet på http://www.autopower.nu i sverige... men er vel ingen hindring for en liten kjøretur d...

Kan senke bilen din selvom det kommer snø da..;) ingen hindring... er det skikkelig drittvær, så tar du lekebilen... =)

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke.. husker det var en fyr på BMW CCN siden som hadde alt pluss hekkspoiler til 7000.. men vet ikke om det er solgt da.. mener jeg så dette settet på http://www.autopower.nu i sverige... men er vel ingen hindring for en liten kjøretur d...

Kan senke bilen din selvom det kommer snø da..;) ingen hindring... er det skikkelig drittvær, så tar du lekebilen... =)

Fant den til 5000 kr på http://www.autopower.nu, men tror jeg drøyer med å kjøpe alikevel. Lakker heller orginal fangerne og kanalene helt ned i første omgang og ser hvordan det blir.

Tror kanskje det blir senking nå alikevel, får se hvor mye jeg får i lønn :)

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Veeeeldig smakfullt interiør da :)

5'ere er BOSS!

Takk for det ;)

Leita veldig lenge før jeg fant den riktige bilen, er tydligvis mye E34 på markedet som er ihjelkjørt, dårlig vedlikeholdt eller har lite utstyr.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det.. blir nok veldig bra med lakkering! For holde folket oppdatert på hva som skjer videre.. prøver å få noen til å senke bilen min jeg nå :/ de som skulle gjøre det har aldri tid.. så irriterende..

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by Evjen

Wohooo!

Da har jeg fått lappen, så nå blir det litt kjøring. Flere oppdateringer kommer seinere i vinter.

Grattis!

Deilig følelse? :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider