Dr_S Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Jeg FORVENTER at dere alle stiller den 24. :) Driver å maser på flere nå, få med flest mulig. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Får ta en liten driving i byen snart Espen`? Må se bilen din live. Sist lå jo felgene på bakken og forresten, pass på hva du sier, plutslig kjøper jeg meg alu vinge! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Er klar for en liten runde snart ja. Har du polert? Den dagen du kjøper aluvinge har jeg glemt deg ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Vasket bilen her om dagen, men fant ut at jeg manglet pusseskinn. Så fikk ikke bilen tørr, ergo ingen polering. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 En liten update på tråden til Espen her. Har vasket og polert bilene våres sammen idag. Og resultatet ble meget bra. Bildet under illustrer hvor godt fornøyd Espen er med produktet sitt! Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Nice Geir. Har du de andre bildene også? Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Har de andre og ja, bare siifra på msn vis du skal ha. Fiksa problemet? Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nice Geir. Har du de andre bildene også? Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen. Er det slark i vifta da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 Nice Geir. Har du de andre bildene også? Liten update: kjølevannet koker, prøvde å bytte vifte, men hjalp ikke. Termostat blei bytta i vinter, så tviler på det er den. Antar at det er vannpumpa så blir vel ny til uka. Bilen bruker ikke vann, ryker ikke av den og det ser ikke ut som det er vann i olja, så tviler på at det er toppakkningen. Kan være luft i blokka, eller dårlig vannpumpe. Jeg ville skiftet vannpumpe og termostat samtidig, når du først har ting av... Angrer på at jeg ikke gjorde det :) Bilen din har forresten blitt jævli fin, men det sa jeg også på irc ;) Noe mer planer forresten? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Har de andre og ja, bare siifra på msn vis du skal ha.Fiksa problemet? Hvis jeg får vannpumpa i dag blir det vel fiksa, kan sende bildene seinere i dag ellerno? Er det slark i vifta da? Nei. Kan være luft i blokka, eller dårlig vannpumpe. Jeg ville skiftet vannpumpe og termostat samtidig, når du først har ting av... Angrer på at jeg ikke gjorde det Bilen din har forresten blitt jævli fin, men det sa jeg også på irc Noe mer planer forresten? Tror det er en kombinasjon av dårlig vannpumpe og luft i systemet. Har vel kommet luft inn når den har kokt. Vet ikke helt om noe mer planer, er veldig fornøyd med den som den er. Det jeg vet om er; bytte dempere og dempertårn bak, kanskje effektanlegg, kanskje aktiv sub, kanskje short shift. Må se an litt hvor lenge jeg skal ha bilen, gidder ikke noe voldsom trimming, da kan jeg like gjerne kjøpe ny bil med grommere maskin. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Her har jeg ikke fulgt opp tråden nei. Vannpumpa blei bytta for lenge siden og bilen fungerer utmerket. Gleder meg til 24.! Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Har tidligere sagt at jeg ikke intresserer meg for bilstereo og ikke har tenkt til å bruke mye penger på det, men i dag kjøpte jeg meg alikevel 2 Sony X-plod XS-HT130CN 5 1/4 til å ha bak siden en av de orginale var sprengt. Blei fornøyd med lyden og kjøper meg kanskje 2 til å ha forran også, men thats it. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Pen bil , det skal du ha for :D 10 ut av 10! Fatter ikke hvorfor jeg ikke tok den frontfangeren jeg også , leita faktisk etter den en stund når jeg bestilte stylinga, men fant den aldri... Men , ang bilstereo, så vet du at du har kjøpt en av markedes beste biler å bygge anlegg i ? Iallefall med tanke på frontsett. 6,5" i sparkepanelene på disse bilene er obligatorisk! Masse masse plass og stor kasse bak panelet = Midbasser som spiller sinnsykt bra! Og bagasjeromsplass er det lassevis av :D Lykke til med fin bil.. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 26, 2005 Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Motor/eksoslyden i seg selv synger jo bra på disse:D Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet April 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2005 Pen bil , det skal du ha for :D 10 ut av 10! Fatter ikke hvorfor jeg ikke tok den frontfangeren jeg også , leita faktisk etter den en stund når jeg bestilte stylinga, men fant den aldri... Men , ang bilstereo, så vet du at du har kjøpt en av markedes beste biler å bygge anlegg i ? Iallefall med tanke på frontsett. 6,5" i sparkepanelene på disse bilene er obligatorisk! Masse masse plass og stor kasse bak panelet = Midbasser som spiller sinnsykt bra! Og bagasjeromsplass er det lassevis av :D Lykke til med fin bil.. Takk takk! Fangern forran er ok den, ikke så voldsomt dyr heller, men det viktigste er at den er orginal og har meget bra passform. Tror nok ikke jeg skal ha så voldsomt med anlegg, for det første så har jeg ikke mye peil på det, og det intresserer meg ikke så mye, for det andre så får jeg vondt i hodet når jeg kjører rundt med høy musikk, for det tredje så er M50 maskina musikk i mine ører. Motor/eksoslyden i seg selv synger jo bra på disse Vurderer brommeanlegg, men vil ha et med fin lyd som ikke bråker altfor mye, forslag? Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg