Gå til innhold

Min B før den ble sendt på....

Ranger emnet


ascona81

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vi får se hva de blir til.

 

De felgene jeg har nå er av dim 7x15 felger, av merket RH. Dem er så flasset og 2 av felgene er ganske kantkjørte....samt noe okisdert. Så de blir satt til sides, til fordel for Borbet A'ene, som er HELT strøkne.

 

Tror ikke det blir 9x16 Borbet A fremme.....orker ikke mer muskelservo enn det som det allerede er. Dessuten så skal jeg kunne svinge med mitt luisi falcon 31 ratt også....og det er ikke av de største gt-rattene som finns:)

 

Men hadde du sponsa meg med en servo så skulle jeg satt på 9x16 fremme også:D

81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT

93'mod vw passat 35i stv RATLOOK

90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil

99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

vi får se hva de blir til.

 

De felgene jeg har nå er av dim 7x15 felger, av merket RH. Dem er så flasset og 2 av felgene er ganske kantkjørte....samt noe okisdert. Så de blir satt til sides, til fordel for Borbet A'ene, som er HELT strøkne.

 

Tror ikke det blir 9x16 Borbet A fremme.....orker ikke mer muskelservo enn det som det allerede er. Dessuten så skal jeg kunne svinge med mitt luisi falcon 31 ratt også....og det er ikke av de største gt-rattene som finns:)

 

Men hadde du sponsa meg med en servo så skulle jeg satt på 9x16 fremme også:D

 

Visst noen fant ut hvordan få til et skikkeligt servo-system på ascona da..

..shit also...jeg som skal ha 9'' fremme og bak. Er ikke akkurat noen boler heller. For ta og begynne:D

 

Er det slik at du har en plast bakfanger tilsalgs? er den fin i stand?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha en slik svart bakfanger liggende ja.....kan sjekke en dag i nærmeste framtid om hvilken stand den er i. Selve plasten på fangeren skal være bra......skal se om det er fester på den også. Sidefestene på den tror jeg kanskje ikke er der, men jeg bruker ikke side fester på min egen bakfanger..så det funker fint uten dem.

 

er interessen der for denne fangeren altså?

81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT

93'mod vw passat 35i stv RATLOOK

90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil

99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

Skal ha en slik svart bakfanger liggende ja.....kan sjekke en dag i nærmeste framtid om hvilken stand den er i. Selve plasten på fangeren skal være bra......skal se om det er fester på den også. Sidefestene på den tror jeg kanskje ikke er der, men jeg bruker ikke side fester på min egen bakfanger..så det funker fint uten dem.

 

er interessen der for denne fangeren altså?

 

ja. Visst plasten er fin. Hvordan er det med de side festa... om man ønsker så er det vel bare å få tak i en annen plass?

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

Her er forøvrig de felgene jeg har handla. Nøyaktig disse felgene her. Jeg syns dem kler ascona B....men eigern av denne bilen har gått med på å selge felgene til meg:D

 

Håper disse blir gromme på bilen min da;)

 

11.jpg

 

 

:hug: borbet A deilig bil du får med de felga:cool:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

takk til dere begge;)

 

gleder meg til å få igjen bilen nå....sette den sammen igjen:D Da er det strøkent:)

 

Skal muligens en tur til byen på Fredag, men du jobber vel, så kanskje det er enklere å sende?

 

ps. du har vel ikke lyst på en 4 dørs-prosjekt-bil til?:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elcamino: Jeg har ferie ut denne uka, så jeg er hjemme værende nå da. Har du lyst til å hente fanger'n da eller??:)

 

Enda en 4 dørs?? Hvem skal selge?? hvilken stand?:cool:

81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT

93'mod vw passat 35i stv RATLOOK

90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil

99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by classic

 

 

skakke gi deg vel?

 

hehe neida... min er 2.dørs den;)

Var bare det jeg var bekymret for en bil som har plassert ned på et betongindustriområde i Ulsteinvik.

Da dette er rett ned med sjøen så kan der bli noe sandsprøyt når det står på som værst, og da kan man si adjø og farvel til den bilen.

Bilen ser ut til å vere nylakert av amatør i svart farge og har en 2.0 omega maskine i. Ser ut til å ha vert et prosjekt som ikke er helt ferdig-stilt ennå.

Har ikke funnet ut hvem den er sin da, men...

:) ...eller jo, mulig jeg hørte noe engang...

 

Kan sikkert få modern til å kjøre meg til byen på Fredag, så kan jeg bare svinge innom longbay city og plukke opp fangern:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres ok ut det du! Kommer du med ferga fra hareid da eller?? Kan sikkert stå på kaia på sulesund jeg....med fanger'n:D

 

Skal sjekke tilstanden på fanger'n imorgen jeg...så kan du sjekke tråd'n her ut på dagen imorgen, så skal jeg skrive litt om fangeren:) Trenger ikke skyss fra kaia og til byen på fredag da? Hehe....kjører en sprek stv for tia:cool:

81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT

93'mod vw passat 35i stv RATLOOK

90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil

99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår