Nalletiger Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Denne var sinnsykt kul.. Endelig flere enn meg med 4-dørs.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Takk skal du ha!! Kulere blir den om en liten stund:D Blir mye gromt på den nå når jeg får den igjen strøken fra lakk/kaross verksted;) 4 drøs B'ene kan bli pene dem...har helt klart potensiale de også! Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hehe...skal en del erend i byen først så tenkte jeg gjør fra meg det først, før jeg heiv fangern opp på taket:) Du kunne godt kjørt frem på krysset da, slik at vi slapp å kjøre tulling rundt i langevåg for å finne frem..:cool: ...visst du vil, men skal alltids finne frem.. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 bare ta av fra hovedveien og kjør ned krysset, helt til dere kommer til en stor bussholdeplass der det står i porsche-styla gul boble. Der kan jeg stå og vente:) Skal avgårde og se til fangeren iløpet av ettermiddagen jeg. Stikker innom lageret mitt og henter den, så tar jeg den med hjem. Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by ascona81 bare ta av fra hovedveien og kjør ned krysset, helt til dere kommer til en stor bussholdeplass der det står i porsche-styla gul boble. Der kan jeg stå og vente:) Skal avgårde og se til fangeren iløpet av ettermiddagen jeg. Stikker innom lageret mitt og henter den, så tar jeg den med hjem. ok! lager? noe annet gromt da?:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hehe...en plass jeg lagrer delene mine. Tok en titt på fanger'n tidligere idag. Der er kun 1stk feste på den, men det er let tå lage egne fester til denne typen fangere. Har laget 4-5 fester selv. Og siden du er flink med sveis, plate osv så er dette legoklosser for deg!! Du ska få fanger'n for 100kr:) Forlanger ikke så mye mer:cool: send et pip (93038959) lr noe sånt når du er ferdig i ålesund med ærenda dine...og når du nærmer deg krysset, så kan jeg slå på trådn og forklare hvor møteplassen er, med mindre du finner den selv. Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by ascona81 hehe...en plass jeg lagrer delene mine. Tok en titt på fanger'n tidligere idag. Der er kun 1stk feste på den, men det er let tå lage egne fester til denne typen fangere. Har laget 4-5 fester selv. Og siden du er flink med sveis, plate osv så er dette legoklosser for deg!! Du ska få fanger'n for 100kr:) Forlanger ikke så mye mer:cool: send et pip (93038959) lr noe sånt når du er ferdig i ålesund med ærenda dine...og når du nærmer deg krysset, så kan jeg slå på trådn og forklare hvor møteplassen er, med mindre du finner den selv. hehe...100 kr trodde du skulle ha 250 jeg, men men:cool: Ja, skal gi et pip. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 fin bil, spesielt med 4 dørs ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Joppa: Takk skal du ha, er alltid fint å få ros på noe man legger ned mye tid og penger på:) Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Nye felgz som ble kjøpt inn mens bilen står til restaurering. Ferdig med høyre siden. Dørene som var litt rust på..alt annet på denne siden var rustfritt:D Her sett litt mer bakfra på bilen. Her er høyre siden av bilen...2 små bobler med rust som var der, som pr.idag er kappet ut sveiset inn nytt metall og sparklet. Ellers på høyre siden..så var der 2 rustbobler på fremdøra mi. Men er rart dette, er nesten ikke rust på høyre side av bilen. Ellers er her ikke mer rust på bilen. Før vi begynnte på bilen skrudde vi av skjermer osv men fant ikke noe. Men det burde ikke være så mye rust heller, siden bilen ble renovert for 6 år siden. SÅ det har ikke dukket opp så mye rust, litt som man ellers må regne med. Flere bilder kommer, nå er bilen ferdig sparklet og sprøytegrunnet, kommer noe bilder av det også..så fort jeg finner den jævla kabelen som skal være i fra kameraet mitt og inn på pc'n :mad: Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 GM sport spoiler som venter i tålmodighet på å bli montert på igjen...her med rette fabrikat merket:D Gleder meg til jeg får se bilen slik igjen: Men da med borbet A felgene montert på og alt anner jeg har kjøpt inn mens bilen har vært vekk fra meg:cool: Hjemme siden min der det står mye om bilen kan sees her: S10aN.cjb.net Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg