Gå til innhold

Min B før den ble sendt på....

Ranger emnet

ascona81

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha!!

Kulere blir den om en liten stund:D Blir mye gromt på den nå når jeg får den igjen strøken fra lakk/kaross verksted;)

4 drøs B'ene kan bli pene dem...har helt klart potensiale de også!

81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT

93'mod vw passat 35i stv RATLOOK

90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil

99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...skal en del erend i byen først så tenkte jeg gjør fra meg det først, før jeg heiv fangern opp på taket:)

Du kunne godt kjørt frem på krysset da, slik at vi slapp å kjøre tulling rundt i langevåg for å finne frem..:cool: ...visst du vil, men skal alltids finne frem..

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ta av fra hovedveien og kjør ned krysset, helt til dere kommer til en stor bussholdeplass der det står i porsche-styla gul boble. Der kan jeg stå og vente:)

Skal avgårde og se til fangeren iløpet av ettermiddagen jeg. Stikker innom lageret mitt og henter den, så tar jeg den med hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

bare ta av fra hovedveien og kjør ned krysset, helt til dere kommer til en stor bussholdeplass der det står i porsche-styla gul boble. Der kan jeg stå og vente:)

Skal avgårde og se til fangeren iløpet av ettermiddagen jeg. Stikker innom lageret mitt og henter den, så tar jeg den med hjem.

ok!

lager? noe annet gromt da?:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...en plass jeg lagrer delene mine.

Tok en titt på fanger'n tidligere idag. Der er kun 1stk feste på den, men det er let tå lage egne fester til denne typen fangere. Har laget 4-5 fester selv. Og siden du er flink med sveis, plate osv så er dette legoklosser for deg!!

Du ska få fanger'n for 100kr:) Forlanger ikke så mye mer:cool:

send et pip (93038959) lr noe sånt når du er ferdig i ålesund med ærenda dine...og når du nærmer deg krysset, så kan jeg slå på trådn og forklare hvor møteplassen er, med mindre du finner den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ascona81

hehe...en plass jeg lagrer delene mine.

Tok en titt på fanger'n tidligere idag. Der er kun 1stk feste på den, men det er let tå lage egne fester til denne typen fangere. Har laget 4-5 fester selv. Og siden du er flink med sveis, plate osv så er dette legoklosser for deg!!

Du ska få fanger'n for 100kr:) Forlanger ikke så mye mer:cool:

send et pip (93038959) lr noe sånt når du er ferdig i ålesund med ærenda dine...og når du nærmer deg krysset, så kan jeg slå på trådn og forklare hvor møteplassen er, med mindre du finner den selv.

hehe...100 kr trodde du skulle ha 250 jeg, men men:cool:

Ja, skal gi et pip.

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

borbet%20a.jpg

Nye felgz som ble kjøpt inn mens bilen står til restaurering.

restaurering2.jpg

Ferdig med høyre siden. Dørene som var litt rust på..alt annet på denne siden var rustfritt:D

restaurering3.jpg

Her sett litt mer bakfra på bilen.

restaurering.jpg

Her er høyre siden av bilen...2 små bobler med rust som var der, som pr.idag er kappet ut sveiset inn nytt metall og sparklet. Ellers på høyre siden..så var der 2 rustbobler på fremdøra mi. Men er rart dette, er nesten ikke rust på høyre side av bilen.

Ellers er her ikke mer rust på bilen. Før vi begynnte på bilen skrudde vi av skjermer osv men fant ikke noe. Men det burde ikke være så mye rust heller, siden bilen ble renovert for 6 år siden. SÅ det har ikke dukket opp så mye rust, litt som man ellers må regne med.

Flere bilder kommer, nå er bilen ferdig sparklet og sprøytegrunnet, kommer noe bilder av det også..så fort jeg finner den jævla kabelen som skal være i fra kameraet mitt og inn på pc'n :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GM sport spoiler som venter i tålmodighet på å bli montert på igjen...her med rette fabrikat merket:D

sport%20spoiler%20GM%20dealer%20sport.jpg

Gleder meg til jeg får se bilen slik igjen:

tommys%20bilde%20av%20asconan%20min%20kr%20sund%20treffet.jpg

Men da med borbet A felgene montert på og alt anner jeg har kjøpt inn mens bilen har vært vekk fra meg:cool:

Hjemme siden min der det står mye om bilen kan sees her:

S10aN.cjb.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider