Ostby Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 I dag har jeg sett mer enn 30 Skylines, mange av dem i heftige lyskryss race. Jeg har ogsaa sett to ferrari, to Lambo, Bentley GT, utallige Impreza (da teller jeg bare de som er raa) 10+ silvia s15, 1 Evo????, mange Holden SV8 og SS, Mye syke Ford Falcon. BMW M3 e46 er jeg lei. Porche er mer vanlig enn golf. Dette er i Sydney og bondi beach omraadet. Men det virker som R-sykler er det store her.. Latterlig mye biler, det er ikke motoravgift her, og bilene er mOkk billige. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Ta bilder å legg de ut her...!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 sweet! Det er sånn det skal være! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ta med kamra ut og ta noen bilder da :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Nå ble jeg sur :mad: Tenk alle de rålekre bilene vi EGENTLIG hadde kjørt hvis prisene var like her og... F***! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Ostby I dag har jeg sett mer enn 30 Skylines, mange av dem i heftige lyskryss race. Jeg har ogsaa sett to ferrari, to Lambo, Bentley GT, utallige Impreza (da teller jeg bare de som er raa) 10+ silvia s15, 1 Evo????, mange Holden SV8 og SS, Mye syke Ford Falcon. BMW M3 e46 er jeg lei. Porche er mer vanlig enn golf. Dette er i Sydney og bondi beach omraadet. Men det virker som R-sykler er det store her.. Latterlig mye biler, det er ikke motoravgift her, og bilene er mOkk billige. Ikke glem at rattet er på rettside osv i Australia, derfor er de så utrolig populære i Australia og England. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 For noen år siden bodde en dame på jobben der et år. Hun sa det eneste du betalte for å ha bilen på veien, var en fast sum på ca. en tusing pr.år. (Akkurat dette er kanskje dyrere på en Skyline...) Forøvrig var alle veiene (utenom de store hovedveiene) skitdårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Det er grymt mange Skyline'er i London. I Paddington er det sykt mange! Gå en tur på King's Road og man får pustebesvær. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Blir irritert av å lese slikt... må bare flytte om noen år! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by DCA Blir irritert av å lese slikt... må bare flytte om noen år! Kunne ikke sagt det bedre... Få i gang noe som gir fast inntekt her og flytte til et bilmekka :) Men på den andre siden, mye lettere seagt enn gjort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by DCA Blir irritert av å lese slikt... må bare flytte om noen år! Hjelper jo litt å flytte til Sverige:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Skal kjOpe kamera snart, og da skal det komme bilder gutter. Bilkulturen er helt vill her... Men jeg flytter til surfers paradise om ei uke, saa jeg haaper aa faa tatt noen bilder fOr den tid. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 :D :D :D Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 I east sydney i krysset av riley street og william street eller vist du vet hvor crown street er ( hard rock cafe) så er det ikke så langt herfra heller. Eller du kan følge wiliams street fra town hall( den heter vel park street her) gjennom hyde park (da blir den wiliams street) Du passerer Australian musem på høyre handa. passere 2 kryss til og du har Ferrari sin butikk i sydney på venstre handa. I bygget bortenfor ligger en butikk som leier ut sportsbiler (lotus, porsche, ferrari osv) .. det er ikke så mye vanskiligere med rattet på feil side 20 min å gå fra town hall, eller 10min fra kings cross. ;) :cool: ellers enig med B-bergen her :D Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg