Gå til innhold

Australia = Skyline mekka.

Ranger emnet

Ostby

Anbefalte innlegg

I dag har jeg sett mer enn 30 Skylines, mange av dem i heftige lyskryss race. Jeg har ogsaa sett to ferrari, to Lambo, Bentley GT, utallige Impreza (da teller jeg bare de som er raa) 10+ silvia s15, 1 Evo????, mange Holden SV8 og SS, Mye syke Ford Falcon. BMW M3 e46 er jeg lei. Porche er mer vanlig enn golf.

Dette er i Sydney og bondi beach omraadet.

Men det virker som R-sykler er det store her..

Latterlig mye biler, det er ikke motoravgift her, og bilene er mOkk billige.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ostby

I dag har jeg sett mer enn 30 Skylines, mange av dem i heftige lyskryss race. Jeg har ogsaa sett to ferrari, to Lambo, Bentley GT, utallige Impreza (da teller jeg bare de som er raa) 10+ silvia s15, 1 Evo????, mange Holden SV8 og SS, Mye syke Ford Falcon. BMW M3 e46 er jeg lei. Porche er mer vanlig enn golf.

Dette er i Sydney og bondi beach omraadet.

Men det virker som R-sykler er det store her..

Latterlig mye biler, det er ikke motoravgift her, og bilene er mOkk billige.

Ikke glem at rattet er på rettside osv i Australia, derfor er de så utrolig populære i Australia og England.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I east sydney i krysset av riley street og william street eller vist du vet hvor crown street er ( hard rock cafe) så er det ikke så langt herfra heller.

Eller du kan følge wiliams street fra town hall( den heter vel park street her) gjennom hyde park (da blir den wiliams street) Du passerer Australian musem på høyre handa. passere 2 kryss til og du har Ferrari sin butikk i sydney på venstre handa. I bygget bortenfor ligger en butikk som leier ut sportsbiler (lotus, porsche, ferrari osv) .. det er ikke så mye vanskiligere med rattet på feil side

20 min å gå fra town hall, eller 10min fra kings cross.

;) :cool:

ellers enig med B-bergen her :D

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider